Zła obsługa gorsza niż napad
Na łamach Parkietu możemy przeczytać artykuł na temat czynników, które wpływają na zaufanie klientów do banku. Artykuł został opracowany na podstawie lutowego badania PBS przeprowadzonego na zlecenie agencji On Board. „Informacja o złym potraktowaniu klienta przynosi większy spadek zaufania do banku niż wiadomość o napadzie” – czytamy w tekście. Jeszcze większy wpływ na obniżenie wiarygodności banku mają doniesienia o złym zarządzaniu finansami.
Na dalszych miejscach pod względem szkodliwości uplasowały się: zagrożenie włamaniem do systemu informatycznego, kłopoty z dostępem do usług oraz oskarżenia szefów zarządu. Klienci chcieliby być informowani przede wszystkim o nowych produktach i usługach a także o wynikach finansowych banku. Informacje o działalności społecznej, fuzjach, przejęciach, umowach inwestycyjnych inwestycyjnych zmianach w zarządzie są dla nich mniej interesujące.