Zła obsługa gorsza niż napad

dodano: 
21.02.2006
komentarzy: 
0

Na łamach Parkietu możemy przeczytać artykuł na temat czynników, które wpływają na zaufanie klientów do banku. Artykuł został opracowany na podstawie lutowego badania PBS przeprowadzonego na zlecenie agencji On Board. „Informacja o złym potraktowaniu klienta przynosi większy spadek zaufania do banku niż wiadomość o napadzie” – czytamy w tekście. Jeszcze większy wpływ na obniżenie wiarygodności banku mają doniesienia o złym zarządzaniu finansami.
Na dalszych miejscach pod względem szkodliwości uplasowały się: zagrożenie włamaniem do systemu informatycznego, kłopoty z dostępem do usług oraz oskarżenia szefów zarządu. Klienci chcieliby być informowani przede wszystkim o nowych produktach i usługach a także o wynikach finansowych banku. Informacje o działalności społecznej, fuzjach, przejęciach, umowach inwestycyjnych inwestycyjnych zmianach w zarządzie są dla nich mniej interesujące.

Źródło:

Parkiet, Obraza gorsza od napadu, 21.02.06, s. 8
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin