Znamy zwycięzców konkursu Kampania Społeczna Roku

dodano: 
21.05.2015
komentarzy: 
0

W tegorocznej edycji konkursu przyznano łącznie 11 nagród, jednak w 3 kategoriach nie wyłoniono zwycięzcy.

Wśród autorów nagrodzonych kampanii znalazły się m.in. agencje On Board wraz VML Poland (nagroda w kategorii Kampanie Firm i Fundacji Firm za projekt „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym”), agencja Walk (jej projekt „Szacuj Tropików” zwyciężył w kategorii Kampanie Organizacji Pozarządowych), Procontent (Nagroda w kategorii Kampanie o tematyce zdrowotnej za projekt „Stoma Life”) i Lighthouse Consultants (Nagroda w kategorii Programy edukacyjne firm za projekt „Akademia wynalazców im Roberta Boscha”).

W tym roku nie przyznano nagród w kategoriach: Kampanie 1% i CRM oraz w konkursie „Kreatywny OOH”, który był nowością tej edycji. W kategorii Kampanie 1% przyznano jednak wyróżnienie dla kampanii  „W rodzinie cieplej” zrealizowanej przez Fabrykę Komunikacji Społecznej dla Ośrodka Wsparcia Rodzinnej Opieki Zastępczej PORT Towarzystwo Nasz Dom.

Nagrodę dla najlepszej zagranicznej kampanii społecznej otrzymał pekiński oddział Ogilvy, za projekt „Eyes on the Road”, zrealizowany dla Volkswagena. (ks)

Pełna lista zwycięzców

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin