Znani i nieznani sponsorzy sportowców

dodano: 
16.12.2004
komentarzy: 
0

Z badania Sponsoring Monitor 2004/2005 przeprowadzonego przez instytut ARC Rynek i Opinia wynika, że kibice często mylą nazwy sponsorów poszczególnych dyscyplin sportowych, a sami sponsorzy nie wykorzystują w pełni możliwości medialnych sponsorowanych przez siebie imprez. Najbardziej znani polscy sportowcy to: Adam Małysz (94,4 proc. wskazań), Robert Korzeniowski (84,7 proc.) i Otylia Jędrzejczak (81,5 proc.). Skojarzenia zawodników ze sponsorami są dość odległe - Adam Małysz kojarzony jest głównie z Pocztą Polską, choć umowa z ta firmą już wygasła, zaś firma Bausch & Lomb, sponsor Otylii Jędrzejczak, nie została wskazana przez respondentów. Najbardziej znani są sponsorzy dyscyplin relacjonowanych w telewizjach: potrafi ich wskazać 43 proc. kibiców meczów piłki nożnej i 36 proc. kibiców skoków narciarskich. W przypadku piłki nożnej najczęściej wymieniano Lecha (42,4 proc.), MasterCard (19,9 proc.) i Canal+ (16,6 proc). W przypadku skoków narciarskich - Red Bulla (58,7 proc.) i Milkę (21,7 proc.).

Źródło:

Presserwis
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin