Zwycięzcy z Polski

dodano: 
13.07.2007
komentarzy: 
0

IPRA wybrała zwycięskie projekty w ramach Golden World Awards for Excellence in PR. W tym roku na konkurs nadesłano 405 zgłoszeń z 46 krajów, a do finału zakwalifikowało się 107 projektów, które oceniane były w 21 kategoriach. Problematyka zwycięskich kampanii była bardzo zróżnicowana – od promocji w Indiach świadomości na temat antykoncepcji po upowszechnienie recyklingu na Węgrzech.
Wśród nagrodzonych akcji znalazły się także dwa polskie projekty. Nagroda w kategorii relacji inwestorskich przypadła agencji Partner of Promotion za komunikację w zakresie relacji inwestorskich dla spółki Gadu-Gadu, która zadebiutowała na warszawskiej GPW w lutym. Natomiast w kategorii Corporate Social Responsibility zwyciężyła kampania „Szkoła bez przemocy” prowadzona przez 16 dzienników regionalnych Polskapresse i Mediów Regionalnych oraz fundację Grupy TP od kwietnia 2006. Listę wszystkich nagrodzonych można odnaleźć na stronie internetowej IPRA. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin