Pinterest otwiera się na biznes

dodano: 
22.11.2012
komentarzy: 
0

Coraz popularniejszy Pinterest wprowadził profile dla firm. Do niedawna były one dostępne tylko dla osób prywatnych. Teraz marki dostały do rąk kolejne narzędzie, które w znaczny sposób poszerza ich możliwości promocji.

Jak zmienić swój prywatny profil na firmowy? Wszelkie instrukcje znajdziemy w specjalnie wydzielonej na stronie serwisu sekcji, przez co wygodniej jest je znaleźć w gąszczu informacji ogólnych. Formularz zakładania konta został nieco rozbudowany – w miejsce, w które wcześniej wpisywaliśmy imię i nazwisko, teraz podajemy nazwę i stronę internetową firmy. Możemy też łatwo zamienić już istniejące konto na bardziej profesjonalne. Kolejny plus, to bezproblemowe wyszukiwanie nadawcy danej treści poprzez weryfikację strony internetowej. Dzięki tej opcji użytkownicy Pinterestu będą mogli przejść na jego stronę www. Warto też przetestować nowe dodatki społecznościowe: przycisk „Pin it”, wtyczkę „Dołącz do nas na Pinterest”oraz wtyczkę zasysającą zawartość profilu lub wybranej tablicy. Ponadto do dyspozycji osób odpowiedzialnych za obecność marki na Pintereście przygotowano kilka ciekawych case study – m.in. Etsy, Petplan, Jetsetter, Allrecipes. (es)

Źródło:

pinterest.com
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin