Marka lodów Nuii i hollywoodzki aktor Jason Momoa wystartowali z inicjatywą, w której chcą zwrócić uwagę na los koali w Australii. W najnowszej kampanii marka chce nie tylko inspirować smakami z całego świata, lecz także realnie zaangażować się w pomoc gatunkowi zagrożonemu wyginięciem.
Aktor Jason Momoa – znany m.in. z ról w „Grze o Tron”, „Aquamanie” czy „Minecraft: The Movie” – ponownie pojawia się jako ambasador marki Nuii. To już drugi rok, gdy strony łączą siły, by „wspólnie zaangażować się w to, co naprawdę ma znaczenie”. Tym razem aktor rozpoczyna podróż w duchu przygody, troski o planetę i świadomego wyboru.

W najnowszej kampanii marka Nuii – która ponownie poprzez smak chce zabrać konsumentów w podróż po najdalszych zakątkach globu – kieruje naszą uwagę ku Australii. Jak dowiadujemy się, to stamtąd pochodzi bestsellerowy smak lodów z oferty marki. Firma chce jednak zwrócić uwagę, że to także miejsce, gdzie żyje tysiące koali, które obecnie należą do gatunku zagrożonego wyginięciem. Od 2020 roku Nuii przekazało już ponad milion złotych na rzecz ochrony koali w Australii, finansując m.in. badania, sprzęt medyczny czy rehabilitację. Marka aktywnie działa również na rzecz szerzenia świadomości na temat zagrożeń dla australijskiej przyrody.
W ramach kampanii w styczniu 2025 roku Jason Momoa odwiedził australijski szpital dla dzikich zwierząt, gdzie poznał historie koali walczących o przetrwanie. Jego podróż została udokumentowana w krótkim filmie. Relacje z tej podróży oraz pozostałe działania realizowane w ramach kampanii można śledzić w kanałach marki w mediach społecznościowych.
Źródło: instagram.com/nuii_icecream_global
Kampania jest realizowana w 14 krajach Europy, w tym we Włoszech, Grecji, Francji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii oraz w Polsce. Działania w ramach inicjatywy prowadzone są w telewizji, digitalu, mediach społecznościowych, a także w przestrzeniach outdoorowych. (kn)