Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
niedziela, 20 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościKazar wprowadza nową identyfikację wizualną

Kazar wprowadza nową identyfikację wizualną

Marka Kazar zdecydowała się na zmianę identyfikacji wizualnej. Firma przedstawiła nowe logo, monogram oraz elementy brandingu na produktach i opakowaniach. Zmiany wynikają z chęci dopasowania do światowych trednów, oczekiwań klientów oraz wewnętrznej potrzeby odświeżenia i unowocześnienia symboli.

Nowy monogram to dwie splatające się litery „K”, które mają symbolizować emocjonalność i bliskość pomiędzy marką i jej klientami.

Nowy logotyp Kazar opisuje jako „nowoczesny, a zarazem elegancki i subtelny”. Do stworzenia napisu znajdującego się w logo użyto prostej czcionki, co jest wynikiem dopasowania do aktualnych światowych trendów w brandingu i komunikacji wizualnej.

Na nowym logo i monogramie opierać się będzie branding produktowy marki. Oba elementy będą pojawiać się także jako element ozdobny na butach, torbach i pozostałych akcesoriach. Odświeżone zostaną również m.in. pudełka, etykiety i karty podarunkowe.

Elementy zmienionej identyfikacji wizualnej oficjalnie pojawią się wraz z wprowadzeniem do sklepów kolekcji Pre-fall, która w pełni zostanie zaprezentowana na początku września 2019 roku. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj