Mierzenie efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury – to temat najbliższego szkolenia online organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. Bezpłatne wydarzenie odbędzie się w czwartek 22 maja 2025 o godzinie 12:00.
Wydarzenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy potrzebują monitorować i analizować efekty zaangażowania sponsoringowego. Po pierwsze są to firmy, samorządy i biznesy, które analizują medialność twórców oraz imprez przez siebie sponsorowanych i potrzebują wykazania najskuteczniejszych sposobów oraz form ekspozycji i ustalenia celów na przyszłość. Szkolenie skierowane jest także do ludzi kultury i organizatorów imprez, którzy dzięki wiedzy ze szkolenia będą w stanie udowodnić swój potencjał wizerunkowy przez listy publikacji w mediach na swój temat i osiągane wskaźniki medialne oraz przedstawić wartość zaangażowania w kampanie sponsoringowe.
Webinar pt. „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury” poprowadzą: Sebastian Bykowski, wiceprezes IMM, pion marketingu i sprzedaży, oraz Robert Sadowski, zastępca kierownika działu komunikacji marketingowej w IMM.
Agenda spotkania:
- Sponsoring jako inwestycja
- Dopasowanie sponsorującego do marki/wydarzenia
- Pomiary sponsoringu
- Trzy filary badania efektywności
- Raporty sponsoringowe
Szkolenie potrwa około 60 minut, a na koniec przewidziana jest sesja Q&A.
Uczestnicy szkolenia otrzymają są cyfrowe certyfikaty potwierdzające zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na samodzielną analizę mediów pod kątem pomiaru efektywności sponsoringu z wykorzystaniem platformy IMM.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, jednak liczba miejsc jest ograniczona.
Rejestracji można dokonać tutaj.