Z początkiem maja 2025 roku oLIVE Media otworzyło nowy dział personal brandingu. Ma to być odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie rynku na profesjonalne zarządzanie wizerunkiem zarówno spółek, jak i osób fizycznych. Dział ten ma zająć się budowaniem silnych i autentycznych marek osobistych prezesów, liderów opinii i ekspertów branżowych.
Jak przekazuje oLIVE Media, do tej pory budowanie wizerunku osób publicznych stanowiło część szerszych działań zespołów public relations i socialmediowych. Agencja chciała pójść o krok dalej i stworzyć specjalną jednostkę, której jedynym celem będzie wspieranie klientów w osiąganiu pozycji eksperta i lidera w swojej branży.
Dział personal brandingu zajmie się całościową obsługą marek osobistych, w tym profesjonalnym prowadzeniem profili w mediach społecznościowych ze szczególnym naciskiem na LinkedIna i pozycjonowanie eksperckie w mediach biznesowych i branżowych. Za doradztwo strategiczne dla klientów w zakresie obecności w mediach tradycyjnych będzie odpowiadała Olivia Drost, założycielka oLIVE Media, a na LinkedInie – Wojtek Kardyś, partner agencji. Do jego zadań będzie należało także prowadzenie szkoleń z zakresu budowania marki osobistej. (ao)