sobota, 17 maja, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościRebell Concept rozszerza portfolio o influencer marketing i management

Rebell Concept rozszerza portfolio o influencer marketing i management

Od kwietnia 2025 roku Rebell Concept – działająca od 2018 roku agencja kreatywna założona przez Bartłomieja Pałubickiego, specjalizująca się w public relations – oficjalnie włącza do swojego portfolio działania z obszaru influencer marketingu i managementu.

Jak przekazuje firma, głównym celem zmian jest „łączenie umysłów i serc odbiorców e-treści z produktami klientów firmy przy pomocy autentycznych twórców”. Do podstawowego zakresu działań Rebell Concept należą public relations, prowadzenie showroomu stacjonarnego przy ul. Mokotowskiej 43 w Warszawie, organizacja eventów, komunikacja i branding. Teraz wzbogacone zostają o influencer marketing i działania z zakresu zarządzania wizerunkiem osób.

„W Rebell Concept chcemy robić dużo więcej niż kreować doświadczenia. Z twórcami tworzymy naturalne treści, które nie tylko urzekają, inspirują, ale też przynoszą rezultaty. Zarówno te wizerunkowe, jak i sprzedażowe” – mówi Bartłomiej Pałubicki. I dodaje: „Realizowaliśmy kampanie dla różnych marek z kategorii lifestyle, moda czy beauty. Od kwietnia 2025 oficjalnie komunikujemy nasze działania w zakresie influencer marketingu, bo w zespole agencji mamy świadomość, że nasze doświadczenie jest dużym wsparciem dla zgłaszających się do nas firm. Dodatkiem do tych działań jest management, opieka nad wizerunkiem oraz selekcja kampanii dla liderów opinii, osób publicznych, influencerów”.

Wśród marek, z którymi współpracuje agencja, są m.in. Vogue Polska, grupa Westfield, Patrizia Aryton, C&A, Victorinox czy Rado. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj