Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
piątek, 25 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościRusza kampania „Wciąż jestem tym, kim byłem”. Ambasadorami Agata Buzek, Jerzy Stuhr...

Rusza kampania „Wciąż jestem tym, kim byłem”. Ambasadorami Agata Buzek, Jerzy Stuhr i Cyber Marian

W marcu 2019 roku wystartowała kampania społeczna „Wciąż jestem tym, kim byłem” organizowana przez Fundację Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową. Celem akcji jest uświadomienie społeczeństwa, z jakimi problemami muszą na co dzień zmagać się dzieci chorujące na nowotwór oraz te wracające do codzienności po przebytym leczeniu onkologicznym.

Ambasadorami kampanii zostali aktorzy Jerzy Stuhr i Agata Buzek oraz twórca internetowy Cyber Marian. „Do kampanii zaprosiliśmy ambasadorów, którzy tak jak bohaterowie animacji, doświadczyli choroby nowotworowej. Jesteśmy wdzięczni, że gwiazdy tego formatu zgodziły się wziąć udział w naszym projekcie” – tłumaczy Bartłomiej Foszer, właściciel Better Story Studio, które stworzyło spoty promujące kampanię.

[[{„fid”:”46301″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Zdjęcie promujące kampanię”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{„alt”:”Zdjęcie promujące kampanię”,”class”:”media-element file-default”}}]]

W ramach akcji, każdy z ambasadorów został lektorem wybranej animacji poruszającej problem choroby nowotworowej u dzieci. Filmy mają na celu ukazanie problemów emocjonalnych, z jakimi muszą radzić sobie chorujące na nowotwór dzieci.

„Chciałabym, aby te animacje spowodowały rozmowę i dyskusję na temat trudnych emocji, z jakimi muszą radzić sobie dzieci, które zostały wyrwane na pewien czas, przez chorobę, ze swojego środowiska. Tak naprawdę filmy dotyczą bardzo uniwersalnych spraw. Mówią o strachu i samotności chorych dzieci. O tym, jak bardzo potrzebują kolegów i normalnej reakcji otoczenia… Pokazane historie poruszają problem, ale nie dają gotowych odpowiedzi, zachęcają za to do refleksji i rozmowy” – mówi Emilia Kotarska, pomysłodawczyni akcji i członek zarządu fundacji organizującej kampanię.

History of Sophie – CSR from Better Story Studio on Vimeo.

Jak czytamy w materiale prasowym, stworzone animacje będą wyświetlane na warsztatach dla nauczycieli oraz na zajęciach z dziećmi. W ramach kampanii, każde chore dziecko wraz z rodzicami będzie mogło skorzystać ze wsparcia Marty Rusek, psychoonkologa z Warszawskiego Centrum Psychoonkologii.

Za działania promocyjne kampanii odpowiada agencja TOUCH.PR. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj