Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Rusza kampania „Wciąż jestem tym, kim byłem”. Ambasadorami Agata Buzek, Jerzy Stuhr i Cyber Marian. w marcu 2019 roku wystartowała kampania społeczna „wciąż jestem tym, kim byłem” organizowana przez fundację pomocy dzieciom z chorobą nowotworową. celem akcji jest uświadomienie społeczeństwa, z jakimi problemami muszą na co dzień zmagać się dzieci chorujące na nowotwór oraz te wracające do codzienności po przebytym leczeniu onkologicznym. ambasadorami kampanii zostali aktorzy jerzy stuhr i agata buzek oraz twórca internetowy cyber marian. „do kampanii zaprosiliśmy ambasadorów, którzy tak jak bohaterowie animacji, doświadczyli choroby nowotworowej. jesteśmy wdzięczni, że gwiazdy tego formatu zgodziły się wziąć udział w naszym projekcie” – tłumaczy bartłomiej foszer, właściciel better story studio, które stworzyło spoty promujące kampanię. [[{„fid”:”46301″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”zdjęcie promujące kampanię”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{„alt”:”zdjęcie promujące kampanię”,”class”:”media-element file-default”}}]]. w ramach akcji, każdy z ambasadorów został lektorem wybranej animacji poruszającej problem choroby nowotworowej u dzieci. filmy mają na celu ukazanie problemów emocjonalnych, z jakimi muszą radzić sobie chorujące na nowotwór dzieci. „chciałabym, aby te animacje spowodowały rozmowę i dyskusję na temat trudnych emocji, z jakimi muszą radzić sobie dzieci, które zostały wyrwane na pewien czas, przez chorobę, ze swojego środowiska. tak naprawdę filmy dotyczą bardzo uniwersalnych spraw. mówią o strachu i samotności chorych dzieci. o tym, jak bardzo potrzebują kolegów i normalnej reakcji otoczenia… pokazane historie poruszają problem, ale nie dają gotowych odpowiedzi, zachęcają za to do refleksji i rozmowy” – mówi emilia kotarska, pomysłodawczyni akcji i członek zarządu fundacji organizującej kampanię. history of sophie – csr from better story studio on vimeo. jak czytamy w materiale prasowym, stworzone animacje będą wyświetlane na warsztatach dla nauczycieli oraz na zajęciach z dziećmi. w ramach kampanii, każde chore dziecko wraz z rodzicami będzie mogło skorzystać ze wsparcia marty rusek, psychoonkologa z warszawskiego centrum psychoonkologii. za działania promocyjne kampanii odpowiada agencja touch.pr. (ak).
W marcu 2019 roku wystartowała kampania społeczna „Wciąż jestem tym, kim byłem” organizowana przez Fundację Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową. Celem akcji jest uświadomienie społeczeństwa, z jakimi problemami muszą na co dzień zmagać się dzieci chorujące na nowotwór oraz te wracające do codzienności po przebytym leczeniu onkologicznym.
Ambasadorami kampanii zostali aktorzy Jerzy Stuhr i Agata Buzek oraz twórca internetowy Cyber Marian. „Do kampanii zaprosiliśmy ambasadorów, którzy tak jak bohaterowie animacji, doświadczyli choroby nowotworowej. Jesteśmy wdzięczni, że gwiazdy tego formatu zgodziły się wziąć udział w naszym projekcie” – tłumaczy Bartłomiej Foszer, właściciel Better Story Studio, które stworzyło spoty promujące kampanię.
[[{„fid”:”46301″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Zdjęcie promujące kampanię”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{„alt”:”Zdjęcie promujące kampanię”,”class”:”media-element file-default”}}]]
W ramach akcji, każdy z ambasadorów został lektorem wybranej animacji poruszającej problem choroby nowotworowej u dzieci. Filmy mają na celu ukazanie problemów emocjonalnych, z jakimi muszą radzić sobie chorujące na nowotwór dzieci.
„Chciałabym, aby te animacje spowodowały rozmowę i dyskusję na temat trudnych emocji, z jakimi muszą radzić sobie dzieci, które zostały wyrwane na pewien czas, przez chorobę, ze swojego środowiska. Tak naprawdę filmy dotyczą bardzo uniwersalnych spraw. Mówią o strachu i samotności chorych dzieci. O tym, jak bardzo potrzebują kolegów i normalnej reakcji otoczenia… Pokazane historie poruszają problem, ale nie dają gotowych odpowiedzi, zachęcają za to do refleksji i rozmowy” – mówi Emilia Kotarska, pomysłodawczyni akcji i członek zarządu fundacji organizującej kampanię.
History of Sophie – CSR from Better Story Studio on Vimeo.
Jak czytamy w materiale prasowym, stworzone animacje będą wyświetlane na warsztatach dla nauczycieli oraz na zajęciach z dziećmi. W ramach kampanii, każde chore dziecko wraz z rodzicami będzie mogło skorzystać ze wsparcia Marty Rusek, psychoonkologa z Warszawskiego Centrum Psychoonkologii.
Za działania promocyjne kampanii odpowiada agencja TOUCH.PR. (ak)