Santander Leasing rozpoczyna współpracę z Ro – poinformowała agencja na początku marca 2025 roku.
Do zadań wybranej w przetargu firmy Ro będą należeć całościowe planowanie i realizacja działań komunikacyjnych marki. Agencja zajmie się koordynacją kampanii medialnych i marketingowych, nawiązywaniem i utrzymywaniem relacji z mediami oraz działaniami w mediach społecznościowych. Ro odpowiada m.in. za opracowanie i realizację strategii PR, tworzenie i dystrybucję kluczowych komunikatów, wzmacnianie eksperckiego wizerunku przedstawicieli firmy oraz obsługę biura prasowego. Współpraca ma na celu wzmocnienie wizerunku Santander Leasing i skuteczne docieranie do przedsiębiorców z wartościami i ofertą marki.
Z ramienia agencji za prowadzenie projektu odpowiadają Agnieszka Wrońska, Senior Strategist, wraz z Małgorzatą Szelhaus oraz kilkuosobowy zespół social media. Całość działań nadzoruje Magdalena Mikulska, partner Ro. (mb)