.

UOKiK rusza z ogólnopolską kampanią społeczną dotyczącą kradzieży danych

dodano: 
05.12.2022
komentarzy: 
0

5 grudnia 2022 roku wystartowała ogólnopolska kampania społeczna Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów „Stracisz dane, stracisz pieniądze!”.

Kampania została zainicjowana przez Prezesa Tomasza Chróstnego w celu ostrzeżenia przed groźbą utraty danych oraz pieniędzy. Apeluje także o większą ostrożność.

W ramach kampanii UOKiK przygotował dwa półminutowe spoty, które wyemitowane zostaną w radiu, telewizji oraz w internecie.

Spoty reklamowe będzie można zobaczyć m.in. na kanale TVP oraz usłyszeć w Polskim Radiu. Ich treść jest skupiona na wybranych sytuacjach, w których często dochodzi do kradzieży i wyłudzania danych.

Źródło: YouTube/Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)

„Skala działań oszustów jest przytłaczająca. Niesie to za sobą bardzo szkodliwe i daleko idące konsekwencje dla całego społeczeństwa. Dlatego gorąco zachęcam media, instytucje, organizacje społeczne oraz pozarządowe do włączenia się w naszą kampanię. Wspólnie możemy skuteczniej walczyć z oszustami i zadbać o bezpieczeństwo konsumentów” – mówi Tomasz Chróstny, Prezes UOKiK. (zd)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin