PKO Bank Polski ruszył z kampanią promocyjną, która ma za zadanie wzmocnić jego wizerunek jako strategicznego partnera dużych firm. Pierwsza odsłona akcji koncentruje się na roli relacji i zespołowości – zarówno w życiu, jak i w biznesie.
23 czerwca 2025 roku wystartowała kampania bankowości korporacyjnej PKO Banku Polskiego, która opiera się na tym, co – jak podkreśla bank – dla biznesu jest szczególnie ważne: relacjach i zespołowości. Z pomocą inicjatywy PKO BP chce pokazać, że bycie „partnerem numer jeden” dla firm jest czymś więcej niż wyłącznie ofertą produktową. Według instytucji to także gotowość do działania ramię w ramię z przedsiębiorcami – z pełnym zrozumieniem ich potrzeb, wyzwań i ambicji.
PKO Bank Polski chce wzmocnić swój wizerunek jako strategicznego partnera dużych firm, który oferuje nie tylko całościowe rozwiązania finansowe, lecz także profesjonalne wsparcie zespołu doradców „grających z klientem do jednej bramki”.
„Postawiliśmy na wyrazisty, nowoczesny przekaz, daleki od oczywistych obrazów i skojarzeń stosowanych w komunikacji do tego segmentu. Chcemy, by klienci korporacyjni zobaczyli w PKO Banku Polskim partnera, który ma ofertę na miarę potrzeb dużych firm oraz zapewnia profesjonalne wsparcie zespołu ekspertów bankowych” – mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor pionu marketingu w PKO Banku Polskim.
Bank buduje w kampanii narrację opartą na wartościach, jakie daje przedsiębiorstwom i korporacjom. Pierwszy spot, który powstał w ramach akcji, ma w symboliczny sposób przedstawiać rolę, jaką w biznesie odgrywa zespół. Jak podkreśla PKO Bank Polski, to wartość, którą zarządzający największymi firmami cenią też u swoich partnerów biznesowych, takich jak bank.
Źródło: youtube.com/pkobp
Kampania ma stanowić wsparcie dla realizacji celów strategicznych banku. Działania reklamowe obejmują telewizję, internet oraz prasę.
Akcja jest realizowana we współpracy z agencją kreatywną Havas Poland i domem mediowym Havas Media Poland.
Kolejna odsłona kampanii ma rozpocząć się w drugiej połowie września 2025 roku. (ao)