Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
poniedziałek, 28 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościZbliża się 13. Cannes Lions Creative Comms Meeting. Tematem przewodnim kreatywność

Zbliża się 13. Cannes Lions Creative Comms Meeting. Tematem przewodnim kreatywność

Już 7 listopada 2023 roku odbędzie się 13. edycja wydarzenia Cannes Lions Creative Comms Meeting. Spotkanie poświęcone będzie roli kreatywności w przekazach reklamowych marek i temu, jak skutecznie dotrzeć do odbiorców bombardowanych setkami komunikatów każdego dnia.

Wydarzenie, organizowane przez Q&A Comms oraz SAR – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej, będzie również okazją do wspólnego przeglądu wybranych kampanii nagrodzonych w Cannes.

„Kreatywność jest jednym z najważniejszych elementów skutecznej komunikacji. Dzięki niej do odbiorców docierają emocje, zaskakujące historie, a przekaz jest zapamiętywany. Sięgamy w tym roku do zagadnienia kreatywności, nawiązując tym samym do korzeni wydarzenia, które stworzyliśmy 13 lat temu” – dodaje Przemysław Wojak, Managing Partner w Q&A Comms.

Podczas wydarzenia wystąpią:

Sylwia Hull-Wosiek, Head of Consulting Concordia Design w Concordia Design oraz Creativity Consultant.

Katarzyna Matuszyk-Hakowska, dyrektorka kreatywna poznańskiej agencji GPD.

Piotr Osiński, Executive Creative Director VMLY&R Poland.

Maciej Twardowski, przewodniczący KTR, członek zarządu SAR, szef zespołu kreacji Ogilvy.

Dorota Janta-Lipińska, Head of Idea&Content w Q&A Comms

Paweł Janas, dyrektor kreatywny w GoldenSubmarine.

Szczegółowe informacje na temat wydarzenia dostępne są na stronie.

Spotkanie odbędzie się 7 listopada o godzinie 18:00 w Sali Luna Concordia Design w Poznaniu. Udział jest bezpłatny.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj