Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Zbliża się 13. Cannes Lions Creative Comms Meeting. Tematem przewodnim kreatywność. już 7 listopada 2023 roku odbędzie się 13. edycja wydarzenia cannes lions creative comms meeting. spotkanie poświęcone będzie roli kreatywności w przekazach reklamowych marek i temu, jak skutecznie dotrzeć do odbiorców bombardowanych setkami komunikatów każdego dnia. wydarzenie, organizowane przez q&a comms oraz sar – stowarzyszenie komunikacji marketingowej, będzie również okazją do wspólnego przeglądu wybranych kampanii nagrodzonych w cannes. „kreatywność jest jednym z najważniejszych elementów skutecznej komunikacji. dzięki niej do odbiorców docierają emocje, zaskakujące historie, a przekaz jest zapamiętywany. sięgamy w tym roku do zagadnienia kreatywności, nawiązując tym samym do korzeni wydarzenia, które stworzyliśmy 13 lat temu” – dodaje przemysław wojak, managing partner w q&a comms. podczas wydarzenia wystąpią:. sylwia hull-wosiek, head of consulting concordia design w concordia design oraz creativity consultant. katarzyna matuszyk-hakowska, dyrektorka kreatywna poznańskiej agencji gpd. piotr osiński, executive creative director vmly&r poland. maciej twardowski, przewodniczący ktr, członek zarządu sar, szef zespołu kreacji ogilvy. dorota janta-lipińska, head of idea&content w q&a comms. paweł janas, dyrektor kreatywny w goldensubmarine. szczegółowe informacje na temat wydarzenia dostępne są na stronie. spotkanie odbędzie się 7 listopada o godzinie 18:00 w sali luna concordia design w poznaniu. udział jest bezpłatny. proto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
Już 7 listopada 2023 roku odbędzie się 13. edycja wydarzenia Cannes Lions Creative Comms Meeting. Spotkanie poświęcone będzie roli kreatywności w przekazach reklamowych marek i temu, jak skutecznie dotrzeć do odbiorców bombardowanych setkami komunikatów każdego dnia.
Wydarzenie, organizowane przez Q&A Comms oraz SAR – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej, będzie również okazją do wspólnego przeglądu wybranych kampanii nagrodzonych w Cannes.
„Kreatywność jest jednym z najważniejszych elementów skutecznej komunikacji. Dzięki niej do odbiorców docierają emocje, zaskakujące historie, a przekaz jest zapamiętywany. Sięgamy w tym roku do zagadnienia kreatywności, nawiązując tym samym do korzeni wydarzenia, które stworzyliśmy 13 lat temu” – dodaje Przemysław Wojak, Managing Partner w Q&A Comms.
Podczas wydarzenia wystąpią:
Sylwia Hull-Wosiek, Head of Consulting Concordia Design w Concordia Design oraz Creativity Consultant.
Katarzyna Matuszyk-Hakowska, dyrektorka kreatywna poznańskiej agencji GPD.
Piotr Osiński, Executive Creative Director VMLY&R Poland.
Maciej Twardowski, przewodniczący KTR, członek zarządu SAR, szef zespołu kreacji Ogilvy.
Dorota Janta-Lipińska, Head of Idea&Content w Q&A Comms
Paweł Janas, dyrektor kreatywny w GoldenSubmarine.
Szczegółowe informacje na temat wydarzenia dostępne są na stronie.
Spotkanie odbędzie się 7 listopada o godzinie 18:00 w Sali Luna Concordia Design w Poznaniu. Udział jest bezpłatny.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.