Agencja Fashion Valley zmienia identyfikację i zakres działań

dodano: 
12.04.2022
komentarzy: 
0

Agencja kreatywna Fashion Valley w kwietniu 2022 roku poinformowała o zwiększeniu zakresu świadczonych usług i zmianie w butikową firmę, kompleksowo dbającą o wizerunek marek. Agencja odświeża też identyfikację wizualną.

Od teraz w zakres jej usług wchodzą działania z zakresu budowania strategii komunikacji, PR-u, influencer marketingu, social mediów, produkcji sesji fotograficznych i materiałów wideo, projektowania graficznego, web designu, a także performance marketingu. Agencja pracuje dla marek z branż fashion, beauty, lifestyle’u oraz designu. Wśród jej klientów są m.in. PUCCINI, NESSI, Mohito, Ryłko, LOBOS, Marlu, SaintBy czy SteaMaster.

Wcześniej agencja zajmowała się tylko działaniami PR, social mediami oraz produkowaniem sesji zdjęciowych. W odpowiedzi na potrzeby klientów firma rozszerzyła zakres działań.

Fashion Valley powstało w 2015 roku, a założycielkami firmy są Laura Wojtasiak i Justyna Bystrzycka.

Laura Wojtasik od 2012 roku specjalizuje się w budowaniu strategii marki, komunikacji social media, produkcji sesji zdjęciowych oraz nadzoruje projekty z zakresu performance marketingu, projektowania graficznego oraz web developmentu. Wiedzę w dziedzinie digital marketingu zdobyła podczas studiów o specjalizacji nowe media na Collegium Civitas, gdzie obroniła pracę magisterską na temat komunikacji marek modowych w social mediach.

Justyna Bystrzycka od 2013 roku specjalizuje się w działaniach budowania strategii marki, public relations, influencer marketingu, copywritingu oraz produkcji sesji zdjęciowych. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin