Content Marketing ma power – konferencja

dodano: 
06.05.2014
komentarzy: 
0

Chcesz wiedzieć, czy content marketing może zwiększyć zyski Twojej firmy? Zastanawiasz się, w jaki sposób można zmierzyć wydajność takich działań? Chciałbyś poznać metody efektywnego zarządzania contentem?

Jeśli przynajmniej na jedno z tych pytań odpowiedziałeś „tak” - nie możesz ominąć tego wydarzenia! Power of Content Marketing to jedyna w Polsce konferencja w całości poświęcona zagadnieniom content marketingu. Tegoroczna edycja w całości skupiona będzie wokół efektywności i sposobach mierzenia wydajności działań związanych z marketingiem treści.

Wśród prelegentów wystąpią m.in.:

  • Christian Graf-Simpson, twórca aplikacji Red Bulletin opowie o działaniach w domu mediowym Redbulla i zdradzi sposób na stworzenie efektywnego medium firmowego
  • Clemens Koob, dyrektor zarządzający szwajcarskiej agencji Zehnvier podpowie, jak  zarządzać contentem i układać strategię działań, aby uzyskać pożądane efekty
  • Attila Dankovics, ekspert komunikacji marek – opowie o tym, jak przy pomocy odpowiedniej komunikacji wyróżnić się na rynku pełnym konkurentów
  • Laurens Mauquoi, szef zespołu SEO Offpage w Tirendo przedstawi powody, dla których warto jest zbudować wewnętrzny zespół dedykowany działaniom pozycjonującym
  • Albert Hupa, prezes IRC Center udowodni, że sytuacja w której znajduje się odbiorca ma decydujący wpływ na to, w jaki sposób odczytuje docierający do niego przekaz
  • Aleksander Sala, prezes zarządu Kolibro, opowie o tym, jak przy pomocy contentu zbudować kapitał intelektualny w firmie
  • Anna Robotycka, partner zarządzający Face Addicted, przedstawi sposób mierzenia efektywności w mediach społecznościowych
  • Dominik Kaznowski, ekspert komunikacji internetowej, poprowadzi panel dyskusyjny na temat skuteczności blogowania firmowego
  • Marek Broda, product manager w Benhauer (SALESmanago) o możliwościach, jakie w content marketingu otwiera zastosowanie Marketing Automation

 

Kiedy: 21 maja 2014, start g. 9:00

Gdzie: Teatr Kamienica, Warszawa

Informacje: http://powerofcontentmarketing.com/

Konferencję Power of Content Marketing patronatem medialnym objęli: PRoto.pl, Karieraplus.pl, Marketer +

Partnerami konferencji są: Optizen Labs, Content Media, Livingmedia, faceADDICTED, IRCenter, Kolibro, Akademia Leona Koźmińskiego, Sales Manago, ICMF

 

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin