Diament Forbesa dla Instytutu Monitorowania Mediów

dodano: 
02.02.2009
komentarzy: 
0

Instytut Monitorowania Mediów jest jedyną firmą z branży monitoringu mediów wyróżnioną prestiżowym tytułem „Diamentu Forbesa”, w tegorocznym rankingu miesięcznika Forbes. Analitycy i eksperci wywiadowi gospodarczej Dun&Bradstreet zaliczyli Instytut do grona przedsiębiorstw najszybciej zwiększających swoją wartość. W województwie mazowieckim IMM uplasował się na 43. pozycji z 407 firm ujętych w rankingu, natomiast w skali kraju zajął 193. miejsce w gronie ponad 2000 dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw.

Dziękuję wszystkim naszym Klientom i Partnerom za docenienie innowacyjności usług naszej firmy. To dzięki Państwu Instytut, w ciągu zaledwie 9 lat działalności, stał się największą firmą w branży monitoringu mediów w Polsce. Mam nadzieję, że kolejne wprowadzone przez nas projekty, jak ostatnio portal gospodarczy www.efi24.com, czy wcześniej baza kontaktów do dziennikarzy www.mediacontact.pl, spełnią oczekiwania i będą przydatne w Państwa codziennej pracy.

Paweł Sanowski
Prezes Zarządu
Instytutu Monitorowania Mediów

Obecnie IMM stale monitoruje ponad 900 tytułów prasowych, około 2000 serwisów internetowych, 32 stacje telewizyjne i 54 rozgłośnie radiowe. Grupa IMM zatrudnia ponad 220 osób. Od 2008 roku Instytut jest także większościowym udziałowcem w rumuńskiej spółce MediaTrust, która świadczy usługi monitoringu mediów na terenie Rumunii.

Informacja promocyjna

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin