.

 

Grayling wprowadza Nobu Hotel na polski rynek

dodano: 
14.09.2020
komentarzy: 
0

Grayling Poland odpowiada za komunikację Nobu Hotel Warsaw – nowej marki na polskim rynku. Agencja kieruje działaniami biura prasowego firmy, a także zajmuje się komunikacją lifestylową, konsumencką i korporacyjną. Dodatkowo odpowiada za tworzenie koncepcji kreatywnych eventów oraz współpracę z influencerami.

Zadaniami na rzecz klienta kieruje Ira Czerniawska, dyrektor działu konsumenckiego. Umowa została zawarta w lutym 2020 roku w wyniku przetargu. Strony nie podają pozostałych szczegółów dotyczących współpracy.

Hotel został otwarty w sierpniu 2020 roku w Warszawie. Założyli go szef kuchni Nobu Matsuhisę, aktor Robert De Niro oraz producent filmowy Meir Teper. Z kolei od lipca 2020 roku pod tym szyldem firmy działa również restauracja, której goście mają możliwość spróbowania dań mistrza Matsuhisy. (kd)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin