.

Grupa Komunikacja Plus zajmie się kampanią edukacyjną marki Seni Man

dodano: 
25.04.2023
komentarzy: 
0

W drugiej połowie kwietnia 2023 roku Grupa Komunikacja Plus poinformowała o współpracy z marką Seni Man, należącą do Grupy TZMO – polskiego dostawcy wyrobów i usług medycznych oraz artykułów higienicznych i kosmetycznych. Należące do grupy agencje Proomni i Follow Vision zrealizują dla marki zintegrowaną kampanię edukacyjną.

Akcja prowadzona pod hasłem „Cokolwiek robisz, poczuj się pewnie” ma na celu edukację klientów na temat problemu nietrzymania moczu. Kampania obejmuje też promocję linii produktów chłonnych przeznaczonych dla mężczyzn.

Agencjom powierzono zaprojektowanie strategii komunikacji marki, linii kreatywnej i landing page’a, a także wdrożenie i prowadzenie kampanii digital, obejmującej m.in. działania display, wideo na YouTubie, działania contentowe oraz reklamę natywną.

Kampania potrwa do lipca 2023 roku. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin