Jak zainteresować dziennikarza swoim przekazem? O tym już 25 maja na konferencji Media Relations

dodano: 
10.05.2021
komentarzy: 
0

Już 25 maja 2021 roku odbędzie się konferencja online Media Relations, organizowana przez Puls Biznesu. Tematem będzie prowadzenie relacji z mediami, grono prelegentów w większości składać się będzie z dziennikarzy. Odpowiedzą oni na pytania, jak kontaktować się z dziennikarzami, aby chcieli słuchać i przekazali komunikat dalej – czytelnikom, słuchaczom czy telewidzom.

Uczestnicy wydarzenia dowiedzą się, jak odpowiednio przygotować się do rozmowy z dziennikarzami, dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów, a także poznają techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co marka ma do powiedzenia. Dziennikarze powiedzą także, jak pandemia zmieniła pracę redakcji i co to oznacza dla kształtowania komunikacji firm. Mowa będzie także o sposobach na walkę z fake newsami, które pojawiają się na temat firm, i błędach, jakich w komunikacji redakcje nie wybaczają.

Jak wskazują organizatorzy konferencji, dziś zwykłe rozesłanie notki prasowej do dziennikarzy już nie wystarczy. Redakcje są bombardowane ogromną liczbą komunikatów. By komunikat nie przepadł w informacyjnym szumie, musi być dopasowany do medium i się wyróżnić.

Właśnie o tym będzie mowa podczas Media Relations.

Zagadnienia te omówią dziennikarze tacy jak Grzegorz Nawacki/Marcel Zatoński (Puls Biznesu), Paweł Sołtys/Michał Gąsiorowski (Radio 357), Jerzy Jurecki („Tygodnik Podhalański”), Radosław Mróz (TVN24), Michalina Szczepańska (HandelExtra.pl / magazyn „Handel”) Agnieszka Jastrzębska (Jastrząb Post) czy Wojciech Surmacz (Polska Agencja Prasowa). W gronie prelegentów znalazła się także ekspertka komunikacji, Jolanta Piela – (Good Division).

Podczas konferencji możliwa będzie dyskusja z dziennikarzami podczas sesji „Hyde Park”.

Więcej informacji i zgłoszenia na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin