Klienci krytykują producenta Thermomixa

dodano: 
20.03.2019
komentarzy: 
0

Na początku marca 2019 roku firma Vorwerk, producent urządzenia Thermomix, poinformowała na Facebooku o wprowadzeniu na rynek najnowszego modelu robota kuchennego. Klienci, którzy niedawno zakupili starszą wersję urządzenia, poczuli się oszukani – podaje portal finanse.wp.pl. Źródło relacjonuje, że premiera nowego Thermomixa wywołała lawinę negatywnych komentarzy od rozżalonych klientów. Zarzucają oni firmie przede wszystkim wprowadzanie w błąd oraz zatajanie informacji o premierze nowej wersji urządzenia.

Portal pisze, że Thermomix jest jednym z najbardziej pożądanych urządzeń domowych i choć jego cena wynosi ponad pięć tysięcy złotych, chętnych do zakupu nie brakuje. Czytamy, że nowy model robota kuchennego – Thermomix 6 – już teraz dostępny jest w przedsprzedaży. Od starszego modelu różni się większym wyświetlaczem, kilkoma nowymi opcjami i jest droższy o zaledwie 200 złotych – zaznacza źródło.

Autor artykułu Jakub Ceglarz przytacza wypowiedzi niezadowolonych klientów, którzy domagają się przecenienia starszych produktów lub umożliwienia im wymiany posiadanego modelu na nowy, nawet za dopłatą.

„Kupiłam Thermomix 16 dni temu. Czuję się oszukana. Nawet jeśli przedstawiciele nie wiedzieli, to firma doskonale wiedziała, że na dniach wychodzi nowy model” – źródło przytacza wypowiedź jednej z klientek.

„Nie chodzi o to, że wprowadzany jest nowy sprzęt. To normalne, że firma pracuje nad lepszymi rozwiązaniami. Mam żal, bo zapewniano nas, że nowego sprzętu nie będzie jeszcze długo. A tu mija kilka tygodni i mamy premierę nowego modelu, a ja zostałam ze starym” – tłumaczy w artykule na finanse.wp.pl inna klientka.

W rozmowie z portalem przedstawiciele producenta zaznaczają, że wcześniej nie wiedzieli o wprowadzeniu nowego modelu urządzenia. W dniu premiery mieli być tak samo zaskoczeni jak wszyscy klienci. Wypowiedzi handlowców potwierdziła źródłu Joanna Wstawska, specjalista ds. marketingu w Vorwerk Polska, która zaznaczyła, że firma nigdy nie informuje o czasie trwania sprzedaży danego modelu. Dodała również, że wprowadzono wiele promocji dotyczących starszej wersji urządzenia, takich jak dodatkowe książki kucharskie czy usługa naprawy za złotówkę.

Vorwerk poinformował także, że stara się odpowiadać klientom w spersonalizowany sposób i cały czas pozostaje do dyspozycji konsumentów – podaje źródło. (ak)

Źródło:

finanse.wp.pl, Jakub Ceglarz, Producent Thermomixa rozsierdził klientów. W sieci wysyp ostrych komentarzy, 19.03.2019
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin