Kto startuje w przetargu na promocję Białegostoku

dodano: 
31.10.2008
komentarzy: 
0

W przetargu nieograniczonym na przygotowanie oraz przeprowadzenie kampanii promocyjnej miasta Białegostoku skierowanej do mieszkańców Polski wpłynęło pięć ofert. Należą one do: konsorcjum firm - EKSA - lider konsorcjum oraz agencja PR Sarto (1); konsorcjum firm: Graffiti Agencja Reklamowa, Włodzimierz Rajczyk - lider konsorcjum oraz Grupa PRC (2); Grupy Eskadra (3); agencji Mediafocus (4) oraz agencji Mediapol (5).

Kampania promocyjna Białegostoku skierowana do mieszkańców Polski planowana jest na maj 2009 roku. Agencja, która docelowo zajmie się realizacją projektu, ma zostać wybrana na początku przyszłego tygodnia.
Kwota przeznaczona na realizację kampanii to: 2 836 500 zł brutto. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin