Łódź turystyczna

dodano: 
29.04.2008
komentarzy: 
0

O obalaniu stereotypów na temat Łodzi można przeczytać w wywiadzie Rynku Podróży z Justyną Jedlińską, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą UM. Opowiada ona o realizacji kolejnych etapów strategii, która ma podnieść atrakcyjność turystyczną miasta, a także zmienić jego wizerunek. „Staraliśmy się pozycjonować Łódź jako miasto należące do pięciu najbardziej atrakcyjnych turystycznie w Polsce, co wymagało aktywnej promocji nie tylko w kraju, ale również na rynkach zagranicznych” – stwierdza Jedlińska.

Miasto stara się o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 roku dlatego warto podkreślić liczne inicjatywy i projekty kulturalne, jakie mają w nim miejsce, choćby festiwal Camerimage, Festiwal Fotografii, Festiwal Komiksu. „Ta mnogość artystycznych wydarzeń jest turystyczną atrakcją, a jednocześnie umacnia pozycję Łodzi jako dużego i bardzo twórczego ośrodka kultury o randze międzynarodowej” – dodaje Jedlińska. (psp)

Źródło:

Rynek Podróży, z Justyną Jedlińską rozmawia Jan Wysokiński, 04.08, s. 20
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin