.

Okręgowa Izba Radców Prawnych w Warszawie ruszyła z kampanią wizerunkową promującą zawód radcy prawnego

dodano: 
06.11.2017
komentarzy: 
0

23 października 2017 roku Okręgowa Izba Radców Prawnych w Warszawie rozpoczęła kampanię wizerunkową promującą zawód radcy prawnego. Akcja ma charakter edukacyjny i promocyjny. Jej celem jest przypomnienie potencjalnym klientom radców prawnych o tym, w jakim zakresie pomocny może być przedstawiciel tego zawodu i jakie są jego uprawnienia. 

W ramach kampanii zaplanowano kilka kreacji, które prezentują sytuacje wymagające profesjonalnej pomocy prawnej, np. wynajem mieszkania, spór z nieuczciwym kontrahentem czy kłopot ze świadczeniem alimentacyjnym. Przekaz ma podkreślać zalety prewencyjnego korzystania z usług radcy prawnego. Każda kreacja opatrzona jest zdaniem: „Zanim dostaniesz taką wiadomość, znajdź radcę prawnego”.

„Ze względu na to, że kampania ma ważny wymiar edukacyjny, zwracamy w niej również uwagę na kompleksowość profesjonalnej pomocy prawnej. Podkreślamy, że radca prawny, pomagający nam w trudnej sytuacji, stworzy plan działania, wskaże potencjalne ryzyka, przedstawi najlepsze rozwiązania, będzie reprezentował nas w sądzie i urzędzie. Chcemy również walczyć z mitem drogich usług prawnych, dlatego mówimy w naszych kreacjach o tym, że radca prawny to profesjonalista, któremu można zaufać i który także świadczy usługi w przystępnych cenach” – mówi Włodzimierz Chróścik, dziekan Rady OIRP w Warszawie.

Materiały dotyczące kampanii pojawią się w warszawskich autobusach, tramwajach, w metrze, na billboardach w różnych lokalizacjach w Warszawie i innych miastach regionu, a także w radiu, regionalnej prasie drukowanej, na portalach internetowych oraz w wewnętrznych kanałach Izby – na profilach w mediach społecznościowych, stronie internetowej czy w newsletterze. 

Pierwsza odsłona kampanii ma trwać do końca grudnia 2017 roku. W roku 2018 OIRP w Warszawie planuje kolejne działania promocyjne, powiązane koncepcyjnie i tematycznie z obecnie realizowaną akcją. 

Koncepcję kampanii opracowano wspólnie z agencją MasterMind, która odpowiada również za przygotowanie kreacji i częściowo za zakup mediów. (pp)

Czytaj też: Sąd nad wizerunkiem wymiaru sprawiedliwościSądy do poPRawki

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin