.

 

Ponad 150-letnia marka po raz pierwszy zmienia logo

dodano: 
21.02.2024
komentarzy: 
0

W ramach pierwszego rebrandingu od 1883 roku Lyle's Golden Syrup, firma produkująca syropy, zmieniło swoje logo – podaje independent.co.uk. Jak czytamy, marka zrezygnowała z martwego lwa, nad którym latały pszczoły, i umieściła w znaku głowę zwierzęcia z pojedynczą pszczołą. 

Produkt ze złotym lwem został po raz pierwszy wprowadzony na rynek w 1881 roku i jest rekordzistą Guinnessa w kategorii najstarszego niezmienionego opakowania marki na świecie – informuje źródło. 

Projekt został opracowany przez założyciela produktu, szkockiego biznesmena Abrahama Lyle'a, który postanowił umieścić na puszkach chrześcijańską analogię. Nawiązał do Księgi Rodzaju, w której Samson zabił lwa, a następnie odkrył, że rój pszczół stworzył w jego ciele ul. Zamieścił również cytat: „Z siły wyszła słodycz” – czytamy. 

Marka oświadczyła, że branding został odnowiony w celu „odświeżenia dziedzictwa marki, aby przemówić do odbiorców XXI. wieku” – przekazuje źródło.

„Podczas gdy nadal będziemy honorować naszą oryginalną markę z tradycyjną puszką, konsumenci muszą widzieć, że marki idą z duchem czasu i spełniają ich obecne potrzeby” – źródła przytacza wypowiedź Jamesa Whiteleya, dyrektor Lyle's Golden Syrup. 

Jak czytamy dalej, rebranding obejmie całą gamę produktów, z wyjątkiem klasycznej puszki, która zachowa oryginalną ilustrację. (af)

Źródło:

independent.co.uk, World’s oldest unchanged brand finally removes dead lion from logo, 21.02.2024
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin