Promocja Szczecina
W portalu Gazeta.pl czytamy o nowych pomysłach na promocję Szczecina. „Pół miliona złotych ma na początek wystarczyć na budowanie wizerunku miasta. Zajmie się tym firma spoza Szczecina” - tłumaczy Piotr Wachowicz, p.o. dyrektora Biura Promocji i Informacji w magistracie.
Wachowicz jest w urzędzie od 1 marca, wcześniej pracował w Zakładach Chemicznych „Police”, gdzie tworzył od podstaw dział public relations. „Kluczową sprawą dla biura ma być stworzenie i zarządzanie marką Szczecina. Zajmie się tym wybrana w przetargu agencja PR. I chociaż konkurs ofert (rozstrzygnięcie latem) będzie nieograniczony, to firmy ze Szczecina nie mają szans.” – czytamy na portalu. Taka decyzja wynika z założenia, że Szczecinowi potrzebne jest spojrzenie z dystansu. Dokładny plan działań biura ma powstać w ciągu miesiąca. (ml)