.

 

Rebranding marki Pan Pomidor

dodano: 
04.12.2018
komentarzy: 
0

Pan Pomidor, polska marka gotowych dań kuchni warzywnej, poinformowała o rebrandingu. Zmieniono nazwę, logo czy wygląd opakowań. Odświeżona identyfikacja wizualna i nowy sposób komunikacji mają wyróżniać ofertę firmy na rynku i zachęcać Polaków do spożywania warzyw, w tym także w daniach gotowych.

W zmienionej nazwie marki dodano określenie „Król Warzyw”. W logo pojawiła się natomiast „zielona, królewska, szypułka-korona” –  czytamy w przesłanych materiałach prasowych.

Poprzednie logo

Zmieniono także wygląd etykiet, które mają w bardziej czytelny sposób prezentować informacje na temat produktów.

„Rebranding, a w szczególności odświeżony design marki Pan Pomidor, to początek zmian, jakie wdrażamy. Chcemy nie tylko odpowiadać na stale rosnące oczekiwania i potrzeby polskich konsumentów, ale jednocześnie kreować ich zachowania, zachęcając do częstszego spożywania posiłków opartych na warzywach” – mówi Aleksandra Kaszkowiak-Niewola, Marketing Manager Pan Pomidor.

Modyfikacje nazwy, logo i etykiet to pierwszy etap zmian. W IV kwartale 2018 roku firma chce wprowadzić do sprzedaży kolejne nowości w ramach swojej oferty.

Za graficzną oraz strategiczną część rebrandingu odpowiada agencja Touch Ideas. Działania w digitalu i social mediach prowadzi firma Carla Zuri. Przygotowaniem i realizacją strategii PR zajmuje się natomiast ConTrust Communication. (pp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin