Rebranding platformy Showroom.pl

dodano: 
15.05.2018
komentarzy: 
0

Platforma sprzedażowa Showroom.pl przeszła rebranding, w ramach którego m.in. zmieniła logotyp oraz rozpoczęła swoją pierwszą kampanię zatytułowaną „Wear it first”. Dodatkowo, platforma dostępna jest teraz na rynku niemieckim i planuje dodawać do oferty coraz więcej zagranicznych marek.

W ramach rebrandingu firma zmieniła swoją identyfikację wizualną, tj. wprowadziła nowy logotyp, kolorystykę, materiały POS oraz opakowania. Zmiany zaszły również w witrynie internetowej platformy, m.in. w wyglądzie menu, na stronie głównej oraz pojawiły się nowe listingi. Kolejne etapy rebrandingu będą implementowane w najbliższych tygodniach.

Zmiana logotypu showroom.pl

Po lewej stare logo, po prawej nowe

Pierwsza kampania platformy wystartowała 10 maja 2018 roku w Polsce oraz Niemczech. Składa się z serii zdjęć oraz filmów, do których zaproszono 25 profesjonalnych baletnic oraz trzy tancerki – Valeriię Vavę Fefilovą, Leę Malenkę oraz Olgę Świetlicką, które wyrażają swój charakter nie tylko poprzez stylizacje, ale także taniec, artyzm i odwagę – czytamy w informacji prasowej.

Komunikacja będzie prowadzona też za pośrednictwem reklam w prasie i internecie oraz współpracy z influencerami. Produkcją kampanii zajęła się agencja Amsterdam Berlin, zaś za rebranding odpowiada Mamastudio. (jg)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin