Start kampanii społecznej „Wyrok”

dodano: 
11.01.2006
komentarzy: 
0

Rozpoczęła się kampania społeczna „Wyrok”, którą dla Fundacji Urszuli Jaworskiej przygotowała agencja TBWA\. Celem akcji jest zgromadzenie funduszy na badania potencjalnych dawców szpiku kostnego zarejestrowanych w Banku Dawców Szpiku założonym przez Fundację. W kręgu działań kampanii znajdują się telewizja, outdoor, radio oraz kino.
Akcja objęta jest patronatem PKO Banku Polskiego, Telewizji Polskiej, Polskiego Radia oraz sieci Kinoplex. Firma AMS udostępniła 500 citylightów oraz kilkadziesiąt billboardów na potrzeby kampanii. W stacjach telewizyjnych: Club, Romantica, Kino Polska, TV4, VH1 i Polsat oraz w sieci kin Kinoplex pojawi się spot reklamowy z udziałem dziennikarza Zygmunta Chajzera, który osobiście zaangażował się w akcję Fundacji. Program I Polskiego radia emituje specjalnie przygotowaną reklamę. Projekt zakończy się w marcu 2006.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin