Strill – nowa spółka, która zajmuje się employer brandingiem

dodano: 
05.12.2018
komentarzy: 
0

Strill to nowa agencja, która specjalizuje się w employer brandingu. Spółka została utworzona przez Linkleaders i będzie razem z agencją tworzyć grupę. Strill rozpoczęło działalność jeszcze na początku 2018 roku, ale do tej pory spółka funkcjonowała w ramach struktur Linkleaders. Natomiast teraz w związku z wypracowaniem know-how i narzędzi powstało jako osobna marka, część Grupy Linkleaders. Strill będzie zajmować się konsultingiem i strategią, a Linkleaders wdrażaniem strategii, czyli częścią operacyjną projektów.

„Nauczyliśmy się w Linkleaders, jak inteligentnie i sprawnie pomagać w największych wyzwaniach współczesnych firm. Silna marka pracodawcy to jeden z priorytetów i najważniejszych argumentów na coraz trudniejszym rynku pracownika. Wierzymy w siłę i przewagę specjalizacji, dlatego przenieśliśmy naszą wieloletnią praktykę EB do dedykowanego biznesu. Dzięki temu dostarczymy precyzyjnie wymierzone usługi, które pomogą klientom realizować ich cele” – komentuje Tomasz Podolak, założyciel Linkleaders i współzałożyciel Strill.

Firma kieruje swoje działania do klientów, „których interesują najnowocześniejsze rozwiązania stosowane w procesach rekrutacyjnych, umożliwiające skuteczne dotarcie do kandydatów oraz pozyskanie i utrzymanie pracowników o pożądanych przez firmę kompetencjach” – czytamy w materiałach prasowych.

Strill ma już za sobą pierwsze realizacje dla takich pracodawców jak: TRUMPF Huettinger, Shell Business Operations Kraków czy Skanska Property Poland. Obecnie kontynuuje współpracę z Shell Business Operations Kraków, rozwijając EVP (Employee Value Proposition) dla centrów operacyjnych w Polsce i na świecie. Spółka pracuje także nad ogólnoeuropejską strategią EB jednej z firm z branży TSL (Transport-Spedycja-Logistyka) działającej w Europie Środkowo-Wschodniej.

Założycielami oraz udziałowcami Strilla są przedstawiciele Linkleaders: Tomasz Podolak, prezes, Katarzyna Rąkowska-Kutyło, dyrektor ds. rozwoju, oraz Mateusz Śledzik, szef strategii i digitalu. Obecnie zespół nowo powstałej firmy liczy pięć osób. W część projektów zaanagażowani są pracownicy Linkleaders. (pp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin