Sympozjum o komunikacji z kobietami

dodano: 
04.02.2009
komentarzy: 
0

Jeszcze tylko do 9 lutego można zgłaszać się do udziału w „Sympozjum komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet”, które odbędzie się 23 lutego w Warszawie. Formularz zgłoszeniowy jest dostępny na stronie wydarzenia, którego organizatorem jest agencja Garden of Words wraz ze Szkołą Wyższą Psychologii Społecznej, agencją Leo Burnett, firmą badawczą Laboratory & Co. oraz siecią reklamy internetowej skierowanej do kobiet Glossy Media, która właśnie dołączyła do partnerów przedsięwzięcia.

Tematyka poruszana w trakcie spotkania zainteresuje przede wszystkim osoby zawodowo zajmujące się komunikacją marketingową, decydujące o działaniach marketingowych podejmowanych przez firmy, czyli brand managerów, pracowników działów marketingu, PR-u i reklamy, ale także wszystkich zainteresowanych różnymi aspektami komunikacji skierowanej do kobiet.

Z uczestnikami sympozjum swoją wiedzą podzielą się m.in. wykładowcy Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, którzy opowiedzą o determinantach biologicznych i kontekstach kulturowych istotnych z punktu widzenia komunikacji do kobiet oraz wskażą, jakie przesłanki praktyczne wypływają z obecnego stanu wiedzy. Wśród prelegentów znajdą się m.in. prof. Bogdan Wojciszke, prof. Wojciech Burszta, Katarzyna Pawlikowska-Poleszak, Monika Jabłońska, Magdalena Jasielska, Agnieszka Wnuk i Katarzyna Rucińska.

Druga część sympozjum poświęcona będzie pokazaniu, jak w praktyce powinny wyglądać działania komunikacyjne skierowane do kobiet z wykorzystaniem zdobytej wiedzy o różnicach w procesie decyzyjnym i zakupowym istniejących w zależności od płci konsumenta. Portal PRoto jest patronem medialnym przedsięwzięcia. (psp)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin