Właściwie nazwane wartości

dodano: 
24.01.2007
komentarzy: 
1

W magazynie Media i Marketing Norbert Kilen z agencji On Board PR charakteryzuje jedną z przyczyn porażek komunikacji firmy. Autor zwraca uwagę na to, jak ważne jest właściwe określenie nazw przy tworzeniu zestawu wartości firmy. Jak wynika z tekstu „(...) czasami użycie niewłaściwego sformułowania może powodować, że odwołania do wartości, zamiast pomagać, zaszkodzą”.
Kilen zaznacza, że podczas dobierania konkretnych nazw wartości warto wziąć pod uwagę kontekst kulturowy, w jakim mogą być one przywoływane, a także to, w jaki sposób kojarzą się określonym grupom potencjalnych odbiorców komunikatu. Autor podaje przykłady takich słów jak „tradycyjność”, „małżeństwo”, czy „odpowiedzialność”, to ostatnie np. może w pewnych kręgach kojarzyć się z prawami pracowników, a w innych z ekologią. (jk)

Źródło:

Media i Marketing, Różne kultury, różne rozumienie wartości, Norbert Kilen, 24.01.07, s. 30
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
24.01.2007
10:19:40
Były podoficer ...
(24.01.2007 10:19:40)
Ach ten Kilen, strasznie płodny autor i najsymaptyczniejszy człowiek w On BOARDZIE. Bez uprzedzeń uprzedzeń wobec innych, zadęcia...wyjątek w branży.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin