Anna Szymczyk
Od kwietnia 2013 r. manager ds. komunikacji marketingowej i PR w Schneider Electric Polska.
Odpowiada za współtworzenie strategii marketingowej firmy, wyznaczanie nowych kierunków rozwoju, działanie na rzecz nieustannego podnoszenia jakości oferowanych usług, kreowanie działań reklamowych i promocyjnych, współpracę z zarządem oraz kierownictwem poszczególnych działów, dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz reprezentowanie jej na spotkaniach biznesowych, monitorowanie i analizę danych rynkowych dotyczących segmentu konsumentów i działań konkurencji, przygotowywanie raportów marketingowych oraz akcji promocyjnych, koordynowanie pracy agencji PR.
Karierę w Schneider Electric rozpoczęła w 2006 roku jako Specjalista ds. Marketingu. W 2008 roku objęła funkcję Specjalisty ds. Komunikacji Marketingowej dla Rynku Przemysłu. Przez ostatnie dwa lata pracowała na stanowisku Specjalista ds. Marketingu i PR w Schneider Electric.
Anna Szymczyk jest absolwentką Międzynarodowych Studiów Ekonomicznych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz studiów podyplomowych z Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie.