Joanna Bastrzyk
Specjalista w zakresie promocji. Przez blisko dwa lata związana z Telewizją TVN jako specjalista ds. PR; realizowała kampanie PR programów telewizyjnych; była główną odpowiedzialną za akcję informacyjno-edukacyjną "Zły dotyk".
Od 2002 roku właścicielka agencji promocji STUDIO DWA, specjalizującej się w obsłudze przedsięwzięć z branży show-biznesowej i kulturalnej, od 2007 roku współwłaścicielka pracowni graficznej MEDIA HYPE (obie firmy od 2007 roku działają w ramach grupy medialnej Da!Group).
Od 2001 roku pracownik Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie, specjalizuje się w marketingu medialnym i public relations. Ceniony dydaktyk. Trener. Coach. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Rady Etyki Public Relations.
Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach i podyplomowych studiów Zarządzanie w mediach w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania w Warszawie. Obecnie studentka studiów MBA w Wyższej Szkole Zarządzania The Polish Open University w Warszawie.