Mariusz Skowronek

Account manager w agencji Tauber Promotion. Absolwent ekonomii w Wyższej Szkole Handlu i Prawa, specjalizacja marketing. Ukończył liczne szkolenia z zakresu marketingu, public relations, relacji inwestorskich oraz obowiązków informacyjnych. Karierę zawodową rozpoczął do pracy w jednej z największych polskich agencji reklamowych Business Consulting, gdzie uczestniczył przy kampaniach ATL i BTL m.in. dla Browarów Tyskich, firmy Bazarnik, Animex, Sokpol.

W Tauber Promotion odpowiada za kluczowe projekty, w szczególności związane z PR-em biznesowym oraz współpracą ze spółkami giełdowymi. Prowadził m.in. działania PR dla TeliaSonera, Pro Futuro, Koma (później Softbank Serwis), Betacom, Hochtief Polska, Strabag, Aventis Pharma, Polmot Holding, Baker & McKenzie, Roland Berger Strategy Consultants.

W zakresie kampanii PR i IR w trakcie ofert publicznych, koordynował działania dla: Polmos Lublin, Śnieżka, North Coast, J.W. Construction Holding, POL-AQUA. Prowadzi też relacje inwestorskie dla spółek giełdowych, włączywszy w to doradztwo i szkolenia z zakresu obowiązków informacyjnych. Autor artykułów prasie biznesowej i marketingowej.

Zobacz także...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin