Patrycja Narożna

Ekspert ds. promocji i PR w Weltbild Polska od marca 2012 roku. Z branżą PR związana jest od ponad 5 lat. Doświadczenie zdobywała. m.in. w tłoczni płyt kompaktowych GM Records i wydawnictwie Egmont Polska, gdzie odpowiadała za opracowanie strategii komunikacji korporacyjnej oraz PR produktowy. Ma na swoim koncie doświadczenie w pracy radiowej (Studenckie Radio Żak Politechniki Łódzkiej) oraz udział w projektach dla Fundacji Dzieci Niczyje i Fundacji Turleja w Krakowie. W Weltbild Polska odpowiada za relację z mediami, PR korporacyjny oraz koordynuje pracę PR produktowego dla oferty nieksiążkowej firmy. Jest absolwentką wydziału filologicznego Uniwersytetu Łódzkiego oraz komunikacji Społecznej i Mass Mediów w Wyższej Szkole Studiów Międzynarodowych w Łodzi. W roku 2007 ukończyła warszawską edycje London School Of Public Relations.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin