Piotr Włodarczyk

Od lutego 2012 w zespole Mea Group. Odpowiada za pozyskiwanie nowych klientów i kontraktów, a także wsparcie realizacji kluczowych projektów agencji.

Włodarczyk z branżą marketingową związany jest od 7 lat. W tym czasie pracował m.in. w firmie eventowej PROWOKATOR, gdzie zajmował stanowisko new business managera. Współpracował wówczas z takimi klientami, jak: LG Electronics, Carlsberg, KIA, Danfos, LOT, Scania, Allegro czy Sanofi-Aventis. Odpowiadał również z ramienia agencji za koordynację projektu Euro Track – Mobilne Strefy Kibica 2012. Wcześniej związany był z firmą SNAP EVENT – Division of Sony Music Poland – współpracował przy takich projektach, jak Smooth Festival w Bydgoszczy oraz koncerty Vaya Con Dios i Ive Mendes. W trakcie swojej kariery obsługiwał też: Coca-Colę, Nokię, Cropp, Mexx, Neutrogenę, Clear Diamonds, Polpharmę, BPH, MasterCard, Orlen, Volvo, Bank Pocztowy, Polsat, Grupę Agorę, Indykpol, Mlekpol.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin