Urszula Głowicka

Od marca 2009 roku jest dyrektorem w agencji Genesis PR, w której pracuje od 2006 roku. Kieruje Działem Korporacyjno-Technologicznym. Wcześniej była senior account managerem. Do jej obowiązków należało budowanie wizerunku marek oraz PR produktowy na rzecz klientów m.in. z branż: TSL, kosmetycznej oraz meblarskiej.

Odpowiedzialna jest za zarządzanie zespołami projektowymi oraz koordynację zadań związanych z wprowadzaniem spółek na GPW (IPO) oraz PR korporacyjny i produktowy na rzecz takich klientów jak: Black Red White, Grupa Kolastyna, InPost, Integer.pl, Radpol czy Centrum Klima. Realizowała także kampanie marketingowe i rebrandingowe dla: Grupy AXTONE czy telewizji VECTRA.
  
Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w Biurze Prasowym Ministerstwa Gospodarki i Pracy, a także przy realizacji projektów z zakresu komunikacji wewnętrznej w Wyższej Szkole Promocji w Warszawie. Jest absolwentką Socjologii UMK w Toruniu oraz Podyplomowego Studium PR na Uniwersytecie A. Mickiewicza w Poznaniu.

Zobacz także...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin