29 kwietnia 2025 roku wystartowała kampania Adidasa promowana hasłem „You Got This – We All Need Someone to Make Us Believe”. Marka za pomocą murali w Warszawie, dynamicznych formatów digitalowych i aktywności w mediach społecznościowych chce promować pozytywność w sporcie oraz zachęcić każdego do bycia częścią zmiany. Bohaterem polskiej odsłony akcji został piłkarz Piotr Zieliński.
Jak przekazuje marka, kampania celebruje siłę wsparcia – od pierwszych kroków na boisku, po największe triumfy. Inicjatywa ta ma pokazać, że za każdym sportowcem stoi ktoś, kto wierzył w niego, zanim pojawiły się wielkie momenty. Obecność takich osób jak rodzice, rodzeństwo, trenerzy czy przyjaciele może mieć bowiem większe znaczenie niż się wydaje.
W kampanii biorą udział światowe gwiazdy sportu, w tym Aitana Bonmatí, Aliyah Boston, Anthony Edwards, Lamine Yamal oraz Trinity Rodman. Bohaterami polskiej odsłony akcji są piłkarz Piotr Zieliński oraz jego bracia – Paweł i Tomek. Wystąpili oni w specjalnym spocie, w którym podczas gry w siatkonogę wracają wspomnieniami do dzieciństwa. Wówczas najważniejsze były dla nich nie wyniki, a radość, wsparcie i braterska więź.
Źródło: youtube.com/adidas
Celem akcji jest nie tylko promowanie pozytywności w sporcie, lecz także zachęcenie każdego do bycia częścią tej zmiany. Jak zapewnia Adidas, jedno „wierzę w ciebie” wystarczy, by uruchomić lawinę sukcesów.
Inicjatywa ma potrwać do 25 maja 2025 roku i będzie realizowana w kanałach digital (YouTube, display, VOD), social mediach (Instagram, TikTok, Facebook), OOH, DOOH, a także na muralach. (ao)