Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
T-Mobile i Dawid Podsiadło chcą burzyć bariery komunikacyjne. 25 lutego 2025 roku t-mobile wystartowało z nową platformą komunikacyjną pod hasłem „#burzymybariery”. to efekt repozycjonowania marki na polskim rynku, która w swojej działalności chce skupić się na burzeniu barier komunikacyjnych i łączeniu ludzi. w działaniach wspiera ją nowy ambasador – muzyk i wokalista dawid podsiadło. jak podkreśla marka, w dzisiejszych czasach spotykamy się ze swego rodzaju paradoksem. z badań wynika, że nawet 68 proc. polaków doświadcza samotności*, a jednocześnie co czwarta młoda osoba spędza online ponad pięć godzin dziennie właśnie po to, by uniknąć poczucia osamotnienia**. okazuje się, że chociaż mamy dostęp do licznych narzędzi cyfrowych i nowych technologii, samotność w dalszym ciągu pozostaje powszechnym zjawiskiem, a bariery w nawiązywaniu kontaktów wciąż istnieją. w związku z tym t-mobile postanowiło podjąć wyzwanie, by walczyć z barierami komunikacyjnymi w polskim społeczeństwie. „wierzymy, że bliskość zaczyna się właśnie od usunięcia przeszkód utrudniających nam bycie razem, a każdy zasługuje na łączność z rodziną, przyjaciółmi, społecznościami i całym światem” – przekazał andreas maierhofer, prezes zarządu t-mobile polska. jak ujawniają przedstawiciele sieci komórkowej, nowa platforma komunikacyjna jest efektem wielomiesięcznych badań oraz rozmów z klientami, które pokazały, że t-mobile powinno zmienić podejście do komunikacji skierowanej do konsumentów. start nowej platformy „#burzymybariery” ma być jednak czymś więcej niż wyłącznie repozycjonowaniem marki – „to przede wszystkim zmiana intencji, z jaką działamy na rynku”. marka zapowiada, że w nadchodzących miesiącach zamierza skupić się na wprowadzaniu innowacji, które „zburzą bariery między branżą a klientami”. w nowej strategii komunikacyjnej operatora sieci komórkowej wspiera dawid podsiadło, który został ambasadorem t-mobile. jak podkreśla marka, taki dobór ambasadora nie jest przypadkowy – „podsiadło to artysta, który od ponad dziesięciu lat łączy polki i polaków dzięki swojej muzyce”. w połowie lutego 2025 roku t-mobile zostało również mecenasem tytularnym nowego festiwalu podsiadły „zorza wspierana przez t-mobile”, który odbędzie się tego lata w sześciu miastach w polsce. od 25 lutego 2025 roku podsiadłę można zobaczyć w pierwszej odsłonie kampanii „#burzymybariery” – spocie, w którym artysta zastanawia się, jak to jest, że staliśmy się mistrzami w tworzeniu barier. „dlaczego rezerwujemy czas, by być razem, a potem jesteśmy osobno? dlaczego tak się spieszymy, a do siebie nie możemy zdążyć? jak to jest, że staliśmy się mistrzami w tworzeniu barier?” – zastanawia się podsiadło. jednocześnie muzyk zachęca, aby zmienić ten stan rzeczy i zbliżyć się do siebie chociażby dzięki takim prostym gestom jak okazywanie radości na czyjś widok czy odezwanie się do drugiej osoby po kłótni. w ramach fazy teaserowej platformy „#burzymybariery” t-mobile przygotowało kampanię outdoorową. w 39 miastach w całej polsce pojawiły się billboardy z różnorodnymi hasłami i skłaniającymi do refleksji pytaniami, które mają zachęcać do zastanowienia się, z jakimi barierami mamy do czynienia w naszym życiu – zwłaszcza w kontekście komunikacji z bliskimi i budowania relacji. wystartowała również szerokozasięgowa kampania 360°, która obejmuje działania w telewizji, radiu, kinach, kanałach digital i social mediach, a także na niestandardowych nośnikach, m.in. na muralach, lodowiskach, w metrze, w tramwajach, a także w sklepach t-mobile w całej polsce. wraz ze startem nowej platformy t-mobile zaprasza swoich klientów do podzielenia się pomysłami, w jaki sposób możemy burzyć bariery w relacjach. najciekawsze hasła pojawią się na bilboardach. szczegóły konkursu dostępne są na stronie operatora. 25 marca 2025 roku wystartuje też specjalny konkurs grantowy dla dziennikarzy, którego celem będzie wspieranie przedstawicieli mediów w tworzeniu treści pokazujących burzenie barier wśród polskiego społeczeństwa. ponadto w ramach programu magenta moments klienci sieci znajdą w aplikacji „mój t-mobile” specjalne zdrapki z inspirującymi hasłami nawiązującymi do burzenia barier. „biorąc udział w zabawie, można zdobyć serca umożliwiające odblokowanie większej liczby najlepszych ofert dostępnych w magenta moments, którymi można dzielić się z bliskimi” – przekazuje operator. jak zapowiadają przedstawiciele t-mobile, to jednak dopiero początek działań w ramach nowej platformy. wkrótce mają rozpocząć się kolejne projekty łączące polki i polaków, a w kampanię „#burzymybariery” zaangażują się znane postaci z różnych branż. zmiany mają objąć nie tylko strategię marketingową, lecz także sposób obsługi klientów w sklepach i na infoliniach. firma zapowiada otwartość na potrzeby użytkowników oraz wdrażanie ich sugestii do codziennej działalności. za opracowanie całościowej koncepcji kampanii i jej wdrożenie odpowiada agencja vml, która z początkiem 2025 roku przejęła pełny zakres współpracy marketingowej z t-mobile. (kn). * badanie umw: 68 proc. dorosłych polaków odczuwa samotność, naukawpolsce.pl, 16.02.2025** raport „#nigdywięcejsamotności – badanie osamotnienia pokolenia z w polsce” – edycja ii, 2023.
25 lutego 2025 roku T-Mobile wystartowało z nową platformą komunikacyjną pod hasłem „#BurzymyBariery”. To efekt repozycjonowania marki na polskim rynku, która w swojej działalności chce skupić się na burzeniu barier komunikacyjnych i łączeniu ludzi. W działaniach wspiera ją nowy ambasador – muzyk i wokalista Dawid Podsiadło.
Jak podkreśla marka, w dzisiejszych czasach spotykamy się ze swego rodzaju paradoksem. Z badań wynika, że nawet 68 proc. Polaków doświadcza samotności*, a jednocześnie co czwarta młoda osoba spędza online ponad pięć godzin dziennie właśnie po to, by uniknąć poczucia osamotnienia**. Okazuje się, że chociaż mamy dostęp do licznych narzędzi cyfrowych i nowych technologii, samotność w dalszym ciągu pozostaje powszechnym zjawiskiem, a bariery w nawiązywaniu kontaktów wciąż istnieją.
W związku z tym T-Mobile postanowiło podjąć wyzwanie, by walczyć z barierami komunikacyjnymi w polskim społeczeństwie. „Wierzymy, że bliskość zaczyna się właśnie od usunięcia przeszkód utrudniających nam bycie razem, a każdy zasługuje na łączność z rodziną, przyjaciółmi, społecznościami i całym światem” – przekazał Andreas Maierhofer, prezes zarządu T-Mobile Polska.
Jak ujawniają przedstawiciele sieci komórkowej, nowa platforma komunikacyjna jest efektem wielomiesięcznych badań oraz rozmów z klientami, które pokazały, że T-Mobile powinno zmienić podejście do komunikacji skierowanej do konsumentów. Start nowej platformy „#BurzymyBariery” ma być jednak czymś więcej niż wyłącznie repozycjonowaniem marki – „to przede wszystkim zmiana intencji, z jaką działamy na rynku”. Marka zapowiada, że w nadchodzących miesiącach zamierza skupić się na wprowadzaniu innowacji, które „zburzą bariery między branżą a klientami”.
W nowej strategii komunikacyjnej operatora sieci komórkowej wspiera Dawid Podsiadło, który został ambasadorem T-Mobile. Jak podkreśla marka, taki dobór ambasadora nie jest przypadkowy – „Podsiadło to artysta, który od ponad dziesięciu lat łączy Polki i Polaków dzięki swojej muzyce”. W połowie lutego 2025 roku T-Mobile zostało również mecenasem tytularnym nowego festiwalu Podsiadły „ZORZA wspierana przez T-Mobile”, który odbędzie się tego lata w sześciu miastach w Polsce.
Od 25 lutego 2025 roku Podsiadłę można zobaczyć w pierwszej odsłonie kampanii „#BurzymyBariery” – spocie, w którym artysta zastanawia się, jak to jest, że staliśmy się mistrzami w tworzeniu barier.
„Dlaczego rezerwujemy czas, by być razem, a potem jesteśmy osobno? Dlaczego tak się spieszymy, a do siebie nie możemy zdążyć? Jak to jest, że staliśmy się mistrzami w tworzeniu barier?” – zastanawia się Podsiadło. Jednocześnie muzyk zachęca, aby zmienić ten stan rzeczy i zbliżyć się do siebie chociażby dzięki takim prostym gestom jak okazywanie radości na czyjś widok czy odezwanie się do drugiej osoby po kłótni.
W ramach fazy teaserowej platformy „#BurzymyBariery” T-Mobile przygotowało kampanię outdoorową. W 39 miastach w całej Polsce pojawiły się billboardy z różnorodnymi hasłami i skłaniającymi do refleksji pytaniami, które mają zachęcać do zastanowienia się, z jakimi barierami mamy do czynienia w naszym życiu – zwłaszcza w kontekście komunikacji z bliskimi i budowania relacji.
Wystartowała również szerokozasięgowa kampania 360°, która obejmuje działania w telewizji, radiu, kinach, kanałach digital i social mediach, a także na niestandardowych nośnikach, m.in. na muralach, lodowiskach, w metrze, w tramwajach, a także w sklepach T-Mobile w całej Polsce.
Wraz ze startem nowej platformy T-Mobile zaprasza swoich klientów do podzielenia się pomysłami, w jaki sposób możemy burzyć bariery w relacjach. Najciekawsze hasła pojawią się na bilboardach. Szczegóły konkursu dostępne są na stronie operatora. 25 marca 2025 roku wystartuje też specjalny konkurs grantowy dla dziennikarzy, którego celem będzie wspieranie przedstawicieli mediów w tworzeniu treści pokazujących burzenie barier wśród polskiego społeczeństwa.
Ponadto w ramach programu Magenta Moments klienci sieci znajdą w aplikacji „Mój T-Mobile” specjalne zdrapki z inspirującymi hasłami nawiązującymi do burzenia barier. „Biorąc udział w zabawie, można zdobyć serca umożliwiające odblokowanie większej liczby najlepszych ofert dostępnych w Magenta Moments, którymi można dzielić się z bliskimi” – przekazuje operator.
Jak zapowiadają przedstawiciele T-Mobile, to jednak dopiero początek działań w ramach nowej platformy. Wkrótce mają rozpocząć się kolejne projekty łączące Polki i Polaków, a w kampanię „#BurzymyBariery” zaangażują się znane postaci z różnych branż. Zmiany mają objąć nie tylko strategię marketingową, lecz także sposób obsługi klientów w sklepach i na infoliniach. Firma zapowiada otwartość na potrzeby użytkowników oraz wdrażanie ich sugestii do codziennej działalności.
Za opracowanie całościowej koncepcji kampanii i jej wdrożenie odpowiada agencja VML, która z początkiem 2025 roku przejęła pełny zakres współpracy marketingowej z T-Mobile. (kn)
* Badanie UMW: 68 proc. dorosłych Polaków odczuwa samotność, naukawpolsce.pl, 16.02.2025 ** Raport „#NigdyWięcejSamotności – Badanie osamotnienia pokolenia Z w Polsce” – edycja II, 2023
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
T-Mobile i Dawid Podsiadło chcą burzyć bariery komunikacyjne. 25 lutego 2025 roku t-mobile wystartowało z nową platformą komunikacyjną pod hasłem „#burzymybariery”. to efekt repozycjonowania marki na polskim rynku, która w swojej działalności chce skupić się na burzeniu barier komunikacyjnych i łączeniu ludzi. w działaniach wspiera ją nowy ambasador – muzyk i wokalista dawid podsiadło. jak podkreśla marka, w dzisiejszych czasach spotykamy się ze swego rodzaju paradoksem. z badań wynika, że nawet 68 proc. polaków doświadcza samotności*, a jednocześnie co czwarta młoda osoba spędza online ponad pięć godzin dziennie właśnie po to, by uniknąć poczucia osamotnienia**. okazuje się, że chociaż mamy dostęp do licznych narzędzi cyfrowych i nowych technologii, samotność w dalszym ciągu pozostaje powszechnym zjawiskiem, a bariery w nawiązywaniu kontaktów wciąż istnieją. w związku z tym t-mobile postanowiło podjąć wyzwanie, by walczyć z barierami komunikacyjnymi w polskim społeczeństwie. „wierzymy, że bliskość zaczyna się właśnie od usunięcia przeszkód utrudniających nam bycie razem, a każdy zasługuje na łączność z rodziną, przyjaciółmi, społecznościami i całym światem” – przekazał andreas maierhofer, prezes zarządu t-mobile polska. jak ujawniają przedstawiciele sieci komórkowej, nowa platforma komunikacyjna jest efektem wielomiesięcznych badań oraz rozmów z klientami, które pokazały, że t-mobile powinno zmienić podejście do komunikacji skierowanej do konsumentów. start nowej platformy „#burzymybariery” ma być jednak czymś więcej niż wyłącznie repozycjonowaniem marki – „to przede wszystkim zmiana intencji, z jaką działamy na rynku”. marka zapowiada, że w nadchodzących miesiącach zamierza skupić się na wprowadzaniu innowacji, które „zburzą bariery między branżą a klientami”. w nowej strategii komunikacyjnej operatora sieci komórkowej wspiera dawid podsiadło, który został ambasadorem t-mobile. jak podkreśla marka, taki dobór ambasadora nie jest przypadkowy – „podsiadło to artysta, który od ponad dziesięciu lat łączy polki i polaków dzięki swojej muzyce”. w połowie lutego 2025 roku t-mobile zostało również mecenasem tytularnym nowego festiwalu podsiadły „zorza wspierana przez t-mobile”, który odbędzie się tego lata w sześciu miastach w polsce. od 25 lutego 2025 roku podsiadłę można zobaczyć w pierwszej odsłonie kampanii „#burzymybariery” – spocie, w którym artysta zastanawia się, jak to jest, że staliśmy się mistrzami w tworzeniu barier. „dlaczego rezerwujemy czas, by być razem, a potem jesteśmy osobno? dlaczego tak się spieszymy, a do siebie nie możemy zdążyć? jak to jest, że staliśmy się mistrzami w tworzeniu barier?” – zastanawia się podsiadło. jednocześnie muzyk zachęca, aby zmienić ten stan rzeczy i zbliżyć się do siebie chociażby dzięki takim prostym gestom jak okazywanie radości na czyjś widok czy odezwanie się do drugiej osoby po kłótni. w ramach fazy teaserowej platformy „#burzymybariery” t-mobile przygotowało kampanię outdoorową. w 39 miastach w całej polsce pojawiły się billboardy z różnorodnymi hasłami i skłaniającymi do refleksji pytaniami, które mają zachęcać do zastanowienia się, z jakimi barierami mamy do czynienia w naszym życiu – zwłaszcza w kontekście komunikacji z bliskimi i budowania relacji. wystartowała również szerokozasięgowa kampania 360°, która obejmuje działania w telewizji, radiu, kinach, kanałach digital i social mediach, a także na niestandardowych nośnikach, m.in. na muralach, lodowiskach, w metrze, w tramwajach, a także w sklepach t-mobile w całej polsce. wraz ze startem nowej platformy t-mobile zaprasza swoich klientów do podzielenia się pomysłami, w jaki sposób możemy burzyć bariery w relacjach. najciekawsze hasła pojawią się na bilboardach. szczegóły konkursu dostępne są na stronie operatora. 25 marca 2025 roku wystartuje też specjalny konkurs grantowy dla dziennikarzy, którego celem będzie wspieranie przedstawicieli mediów w tworzeniu treści pokazujących burzenie barier wśród polskiego społeczeństwa. ponadto w ramach programu magenta moments klienci sieci znajdą w aplikacji „mój t-mobile” specjalne zdrapki z inspirującymi hasłami nawiązującymi do burzenia barier. „biorąc udział w zabawie, można zdobyć serca umożliwiające odblokowanie większej liczby najlepszych ofert dostępnych w magenta moments, którymi można dzielić się z bliskimi” – przekazuje operator. jak zapowiadają przedstawiciele t-mobile, to jednak dopiero początek działań w ramach nowej platformy. wkrótce mają rozpocząć się kolejne projekty łączące polki i polaków, a w kampanię „#burzymybariery” zaangażują się znane postaci z różnych branż. zmiany mają objąć nie tylko strategię marketingową, lecz także sposób obsługi klientów w sklepach i na infoliniach. firma zapowiada otwartość na potrzeby użytkowników oraz wdrażanie ich sugestii do codziennej działalności. za opracowanie całościowej koncepcji kampanii i jej wdrożenie odpowiada agencja vml, która z początkiem 2025 roku przejęła pełny zakres współpracy marketingowej z t-mobile. (kn). * badanie umw: 68 proc. dorosłych polaków odczuwa samotność, naukawpolsce.pl, 16.02.2025** raport „#nigdywięcejsamotności – badanie osamotnienia pokolenia z w polsce” – edycja ii, 2023.