wtorek, 25 marca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościT-Mobile i Dawid Podsiadło chcą burzyć bariery komunikacyjne

T-Mobile i Dawid Podsiadło chcą burzyć bariery komunikacyjne

25 lutego 2025 roku T-Mobile wystartowało z nową platformą komunikacyjną pod hasłem „#BurzymyBariery”. To efekt repozycjonowania marki na polskim rynku, która w swojej działalności chce skupić się na burzeniu barier komunikacyjnych i łączeniu ludzi. W działaniach wspiera ją nowy ambasador – muzyk i wokalista Dawid Podsiadło.

Jak podkreśla marka, w dzisiejszych czasach spotykamy się ze swego rodzaju paradoksem. Z badań wynika, że nawet 68 proc. Polaków doświadcza samotności*, a jednocześnie co czwarta młoda osoba spędza online ponad pięć godzin dziennie właśnie po to, by uniknąć poczucia osamotnienia**. Okazuje się, że chociaż mamy dostęp do licznych narzędzi cyfrowych i nowych technologii, samotność w dalszym ciągu pozostaje powszechnym zjawiskiem, a bariery w nawiązywaniu kontaktów wciąż istnieją.

W związku z tym T-Mobile postanowiło podjąć wyzwanie, by walczyć z barierami komunikacyjnymi w polskim społeczeństwie. „Wierzymy, że bliskość zaczyna się właśnie od usunięcia przeszkód utrudniających nam bycie razem, a każdy zasługuje na łączność z rodziną, przyjaciółmi, społecznościami i całym światem” – przekazał Andreas Maierhofer, prezes zarządu T-Mobile Polska.

Jak ujawniają przedstawiciele sieci komórkowej, nowa platforma komunikacyjna jest efektem wielomiesięcznych badań oraz rozmów z klientami, które pokazały, że T-Mobile powinno zmienić podejście do komunikacji skierowanej do konsumentów. Start nowej platformy „#BurzymyBariery” ma być jednak czymś więcej niż wyłącznie repozycjonowaniem marki – „to przede wszystkim zmiana intencji, z jaką działamy na rynku”. Marka zapowiada, że w nadchodzących miesiącach zamierza skupić się na wprowadzaniu innowacji, które „zburzą bariery między branżą a klientami”.

W nowej strategii komunikacyjnej operatora sieci komórkowej wspiera Dawid Podsiadło, który został ambasadorem T-Mobile. Jak podkreśla marka, taki dobór ambasadora nie jest przypadkowy – „Podsiadło to artysta, który od ponad dziesięciu lat łączy Polki i Polaków dzięki swojej muzyce”. W połowie lutego 2025 roku T-Mobile zostało również mecenasem tytularnym nowego festiwalu Podsiadły „ZORZA wspierana przez T-Mobile”, który odbędzie się tego lata w sześciu miastach w Polsce.

Od 25 lutego 2025 roku Podsiadłę można zobaczyć w pierwszej odsłonie kampanii „#BurzymyBariery” – spocie, w którym artysta zastanawia się, jak to jest, że staliśmy się mistrzami w tworzeniu barier.

„Dlaczego rezerwujemy czas, by być razem, a potem jesteśmy osobno? Dlaczego tak się spieszymy, a do siebie nie możemy zdążyć? Jak to jest, że staliśmy się mistrzami w tworzeniu barier?” – zastanawia się Podsiadło. Jednocześnie muzyk zachęca, aby zmienić ten stan rzeczy i zbliżyć się do siebie chociażby dzięki takim prostym gestom jak okazywanie radości na czyjś widok czy odezwanie się do drugiej osoby po kłótni.

W ramach fazy teaserowej platformy „#BurzymyBariery” T-Mobile przygotowało kampanię outdoorową. W 39 miastach w całej Polsce pojawiły się billboardy z różnorodnymi hasłami i skłaniającymi do refleksji pytaniami, które mają zachęcać do zastanowienia się, z jakimi barierami mamy do czynienia w naszym życiu – zwłaszcza w kontekście komunikacji z bliskimi i budowania relacji.

Wystartowała również szerokozasięgowa kampania 360°, która obejmuje działania w telewizji, radiu, kinach, kanałach digital i social mediach, a także na niestandardowych nośnikach, m.in. na muralach, lodowiskach, w metrze, w tramwajach, a także w sklepach T-Mobile w całej Polsce.

Wraz ze startem nowej platformy T-Mobile zaprasza swoich klientów do podzielenia się pomysłami, w jaki sposób możemy burzyć bariery w relacjach. Najciekawsze hasła pojawią się na bilboardach. Szczegóły konkursu dostępne są na stronie operatora. 25 marca 2025 roku wystartuje też specjalny konkurs grantowy dla dziennikarzy, którego celem będzie wspieranie przedstawicieli mediów w tworzeniu treści pokazujących burzenie barier wśród polskiego społeczeństwa.

Ponadto w ramach programu Magenta Moments klienci sieci znajdą w aplikacji „Mój T-Mobile” specjalne zdrapki z inspirującymi hasłami nawiązującymi do burzenia barier. „Biorąc udział w zabawie, można zdobyć serca umożliwiające odblokowanie większej liczby najlepszych ofert dostępnych w Magenta Moments, którymi można dzielić się z bliskimi” – przekazuje operator.

Jak zapowiadają przedstawiciele T-Mobile, to jednak dopiero początek działań w ramach nowej platformy. Wkrótce mają rozpocząć się kolejne projekty łączące Polki i Polaków, a w kampanię „#BurzymyBariery” zaangażują się znane postaci z różnych branż. Zmiany mają objąć nie tylko strategię marketingową, lecz także sposób obsługi klientów w sklepach i na infoliniach. Firma zapowiada otwartość na potrzeby użytkowników oraz wdrażanie ich sugestii do codziennej działalności.

Za opracowanie całościowej koncepcji kampanii i jej wdrożenie odpowiada agencja VML, która z początkiem 2025 roku przejęła pełny zakres współpracy marketingowej z T-Mobile. (kn)

* Badanie UMW: 68 proc. dorosłych Polaków odczuwa samotność, naukawpolsce.pl, 16.02.2025
** Raport „#NigdyWięcejSamotności – Badanie osamotnienia pokolenia Z w Polsce” – edycja II, 2023

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj