Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
piątek, 4 lipca, 2025

Publikacje

Reklamaspot_imgspot_imgspot_img

Onet ponownie najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce. Rekordowy wynik cytowalności portalu

W ubiegłym miesiącu dziennikarze portalu opublikowali kilkanaście artykułów na temat kandydatów w wyborach prezydenckich....

Reklamy w podcastach spotykają się z aprobatą słuchaczy?

Z badania Grupy Eurozet wynika, że nawet połowa odbiorców deklaruje...

Polacy chcą mieć wpływ na tworzone prawo. ZFPR publikuje badanie o lobbingu

Zostało ono przeprowadzone 20 lat po uchwaleniu ustawy z dnia 7 lipca 2005 roku o działalności lobbingowej w procesie stanowienia prawa...

„O tym się mówi”: publikacje Onetu z bezprecedensową przewagą w maju

Cykl artykułów Jacka Harłukowicza i Andrzeja Stankiewicza o drugim mieszkaniu Karola Nawrockiego zdominował w sposób bezprecedensowy majowe zestawienie najbardziej zasięgowych publikacji w Polsce...

Jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem Orlenu w zaledwie 3 dni

Robert Kubica zwyciężył w wyścigu długodystansowym 24h Le Mans i tym samym wygenerował milionowe zasięgi dla głównego sponsora...

Kto zastąpi Michała Probierza? Kibice mają swojego faworyta

Eksperci z Instytutu Monitorowania Mediów sprawdzili, kto według komentujących ten temat internautów powinien objąć stanowisko trenera polskiej reprezentacji...

Popularność treści audio nadal rośnie

Polacy konsumują coraz więcej podcastów i materiałów digital audio – wynika z badania Grupy Eurozet i Publicis Groupe…

Przebodźcowanie pracowników aktualnym wyzwaniem dla firm? Badanie Pracuj.pl

Z raportu wynika, że ponad połowa pracowników cierpi z powodu...

Legia Warszawa i Wisła Kraków najbardziej medialnymi drużynami maja

Instytut Monitorowania Mediów przedstawia nowe zestawienie „Piłka w grze”...

Większość Polaków ma ograniczone zaufanie do treści przygotowanych za pomocą AI

Badanie przeprowadzone przez Solski Communications ujawnia...

Jak rekruterzy mogą zadbać o komfort neuroatypowych kandydatów?

Z badania wynika, że aż 77 proc. neuroatypowych osób aktywnie poszukuje pracy lub planuje jej zmianę...

Do 10 tys. zł miesięcznie, praca 20 godzin w tygodniu. Jak pracują twórcy internetowi?

Najnowszy raport „Ekonomia twórców 2025” ujawnia, że...

Podsumowanie kampanii. Trzaskowski czy Nawrocki – kto okazał się bardziej medialnym kandydatem?

Wzmianki o Nawrockim zaczęły uzyskiwać rekordowe zasięgi po nagłośnieniu przez dziennikarzy Onetu tzw. afery mieszkaniowej...

Zmalał entuzjazm wobec czterodniowego tygodnia pracy. Raport Hays Poland

Jak zauważają twórcy badania, temat ten od lat jest obecny w debacie dotyczącej przyszłości rynku pracy...

Etyka daje nam prawdziwą skuteczność w działaniach PR

Z przewodniczącą KEPR – prof. Moniką Kaczmarek-Śliwińską – rozmawiamy m.in. o tym, czy branży PR potrzebna jest etyka oraz jak będzie działać Komisja Etyki PR...

Na jakie zarobki mogą obecnie liczyć PR-owcy?

Z tegorocznej edycji badania wybija się widoczne wyhamowanie i względna stabilizacja wynagrodzeń i stawek godzinowych...
Wybierz i posłuchaj