środa, 18 czerwca, 2025

Publikacje

Reklamaspot_imgspot_imgspot_img

Jak rekruterzy mogą zadbać o komfort neuroatypowych kandydatów?

Z badania wynika, że aż 77 proc. neuroatypowych osób aktywnie poszukuje pracy lub planuje jej zmianę...

Do 10 tys. zł miesięcznie, praca 20 godzin w tygodniu. Jak pracują twórcy internetowi?

Najnowszy raport „Ekonomia twórców 2025” ujawnia, że...

Podsumowanie kampanii. Trzaskowski czy Nawrocki – kto okazał się bardziej medialnym kandydatem?

Wzmianki o Nawrockim zaczęły uzyskiwać rekordowe zasięgi po nagłośnieniu przez dziennikarzy Onetu tzw. afery mieszkaniowej...

Zmalał entuzjazm wobec czterodniowego tygodnia pracy. Raport Hays Poland

Jak zauważają twórcy badania, temat ten od lat jest obecny w debacie dotyczącej przyszłości rynku pracy...

Etyka daje nam prawdziwą skuteczność w działaniach PR

Z przewodniczącą KEPR – prof. Moniką Kaczmarek-Śliwińską – rozmawiamy m.in. o tym, czy branży PR potrzebna jest etyka oraz jak będzie działać Komisja Etyki PR...

Na jakie zarobki mogą obecnie liczyć PR-owcy?

Z tegorocznej edycji badania wybija się widoczne wyhamowanie i względna stabilizacja wynagrodzeń i stawek godzinowych...

Rozmowy Nawrockiego i Trzaskowskiego z Mentzenem – dwa kluczowe wydarzenia tygodnia

Przewaga kandydata KO nad tym popieranym przez PiS była niewielka pod względem łącznej liczby uzyskanych zasięgów, ale bardzo wyraźna w samych social mediach...

Wirtualna Polska najbardziej opiniotwórczym medium kwietnia

Portal nagłośnił sprawę zatrzymania przez CBA prezentera TVN24 Mateusza W. w związku ze śledztwem dotyczącym działalności zorganizowanej grupy przestępczej – podaje IMM w nowym raporcie...

Jak pro bono zrealizować efektywną inicjatywę społeczną? O kampanii „Gdzie jesteś?” w rozmowie ze strategami z 38Content Communication

Kampania, której inicjatorami są rodzice zaginionego Krzysztofa Dymińskiego, ma szansę przerodzić się w...

Olbrzymia medialność Eurowizji ’25 i Justyny Steczkowskiej, milionowa promocja Bazylei. Raport IMM

Finał Eurowizji, który odbył się 17 maja 2025 roku, wzbudził ogromne zainteresowanie w polskich mediach, a wartość ekwiwalentu reklamowego wydarzenia wyniosła 136 mln zł...

Co łączy muzykę i zdrowie? Z firmą Novartis rozmawiamy o zaangażowaniu w Eurowizję

„Chcemy, by promowanie zdrowia mogło towarzyszyć wydarzeniom pełnym radości i zabawy, poprzez pokazywanie pozytywnych skutków, które przynosi dbałość o własny dobrostan” – mówi Aneta Poznańska z Novartis Poland...

Kandydaci w mediach: Trzaskowski i Nawrocki z równym zasięgiem. Agitacja w social mediach w czasie ciszy wyborczej

Dwaj główni kandydaci próbowali przyciągać uwagę wyborców wzajemnymi atakami...

Czy AI sprawdzi się w komunikacji kryzysowej? Raport Lighthouse

Niemal 80 proc. PR-owców chciałoby wykorzystywać AI w zarządzaniu kryzysem, gdyby...

„O tym się mówi”: wyniki śledztwa Wirtualnej Polski i Rynku Zdrowia na czele kwietniowego zestawienia

Artykuł „Ujawniamy. Bóg od trzustki, państwowy szpital i pieniądze od pacjentów” był najbardziej zasięgową publikacją...

Promocja – zachęta czy manipulacja? Badanie UOKiK

Nawet dla 80 proc. konsumentów promocje cenowe stanowią...