sobota, 27 lipca, 2024

Publikacje

Zastrzyk inspiracji dla PR-owca – Cannes Lions 2024

O swoich wrażeniach z festiwalu kreatywności w Cannes piszą dla PRoto.pl Hanna Waśko i Helena Korniejew z Big Picture...

Globalne spojrzenie na branżę PR – relacja z PROI Global Summit

O wnioskach ze spotkania, które odbyło się w Rio de Janeiro, pisze dla PRoto.pl Dirk Aarts z 24/7Communication, agencji zrzeszonej w PROI...

Wszystkie drogi prowadzą do Polski. Tendencje dezinformacyjne z ostatniego tygodnia

Wzbudzać niepokój i chaos – to właśnie ma na celu i „kocha” dezinformacja...

Wyjątki potwierdzające regułę – brandingowe podsumowanie 2023 roku

Krzysztof Koczorowski wybrał pięć najbardziej udanych rebrandingów minionego roku…

Przyszłość eventów karnawałowych w firmach – unikatowa rola zmysłów, emocji i immersyjności

Jak odświeżyć doświadczenia związane z firmowymi imprezami karnawałowymi, wykorzystując najnowsze trendy?

Przyszłość public affairs: kulisy European Digital Advocacy Summit w Brukseli

Relację z wydarzenia przygotował dla PRoto.pl Kacper Zarembski z CEC Group...

Historyczno-kulturalne przestrzenie jako evergreen w branży eventowej

W obecnych czasach poszukiwane są niepowtarzalne miejsca do organizacji imprez...

Od tradycji do innowacji: jak stworzyć wyjątkowe wydarzenie firmowe na zakończenie roku

Warto pomyśleć o czymś więcej niż utartych spotkaniach w otoczeniu choinkowych ozdób z prezentacją PowerPoint pełną firmowych statystyk...

Wieczór przy barszczu i karpiu odchodzi do lamusa. Trendy w firmowych spotkaniach świątecznych

Jedna kwestia pozostaje niezmienna – pracownicy pragną czuć się docenieni...

Wybory 2023 – résumée

„Ta kampania pokazała po raz kolejny, że wyborów nie wygrywa się pieniędzmi czy propagandą” – pisze dr Wojciech Szalkiewicz...

Miks muzyki, makijażu i technologii. Co zdecydowało o sukcesie Maybelline New York Music Stories

Wejściówki na wydarzenie rozeszły się w kilkadziesiąt sekund...

Ego ważniejsze od empatii. Po co firmy zatrudniają PR-owców?

„Otwartość na nową strategię komunikacji ceniona jest jedynie na etapie przetargu, bo w rzeczywistości PR-owcy są postrzegani jako maszynki do tworzenia treści”...

Sebastian Stępak: zgłoszenie do Złotych Spinaczy musi opowiadać historię

Naszym celem jest sprawić, żeby to było łatwe, proste i przyjemne, fajne opowiadanie, w którym jesteśmy w stanie zaskoczyć naszego czytelnika, ale też trochę się z nim zaprzyjaźnić...

Po co markom internetowi liderzy opinii?

Ta dość szczególna i nadal niezagospodarowana grupa...

TEDxWarsawWomen: kluczowa jest idea

„Prawdziwe zaangażowanie w ideę może pokazać tylko osoba, która całkowicie się z nią identyfikuje” – mówi Monika Dąbrowska, lider zespołu mentorzy TEDxWarsawWomen...