Ceneo.pl z odświeżonym logo

dodano: 
18.11.2020
komentarzy: 
0

W listopadzie 2020 roku Ceneo.pl poinformowało o wprowadzeniu odświeżonego logo. Firma ma też nowy wygląd strony internetowej w wersji dektopowej. Zmiany mają wprowadzić większą przejrzystość oraz zapewnić użytkownikom „znacznie lepsze odczucia” podczas przeglądania i korzystania z funkcjonalności serwisu.

Nowo wprowadzony znak marki składa się z pomarańczowych liter układających się w nazwę „Ceneo”. Z logotypu zniknęła charakterystyczna „metka” i dopisek „.pl”. Jak wyjaśnia marka, decyzję o wprowadzeniu nowego logo podjęto po analizie aktualnych trendów. Zmiana ta była wprowadza stopniowo, jednak dopiero teraz, wraz z odświeżeniem serwisu internetowego, komunikowana jest szerszej publiczności.

stare logo

Poprzednie logo

nowe logo

Nowe logo

Na stronie internetowej wprowadzono m.in. nowe ikony oraz zmieniono kolorystykę (która teraz uzupełnia się z wiodącym kolorem marki – pomarańczem) i font. Odmieniony został m.in. wygląd strony głównej i belki z kategoriami.

strona główna

Strona główna

(ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin