Onet.pl najczęściej cytowany w marcu 2019 – raport IMM

dodano: 
26.04.2019
komentarzy: 
0

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w marcu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portal Wirtualna Polska oraz radio RMF FM. Onet.pl pierwszą pozycję zawdzięcza cytowaniom wypowiedzi gości zapraszanych do programu „Onet Rano”.

Raport IMM najczęściej cytowane media marzec 2019

Prasa

Czołówkę najczęściej cytowanych tytułów prasowych otwiera dziennik Rzeczpospolita, wyprzedzając Gazetę Wyborczą i Super Express.

Raport IMM najczęściej cytowane media marzec 2019

Najczęściej cytowanym tygodnikiem było „Do Rzeczy”. Drugie miejsce na podium zajął tygodnik „Wprost”, a trzecie - „Sieci”.

Raport IMM najczęściej cytowane media marzec 2019

„Forbes” ponownie znalazł się na pierwszym miejscu wśród w miesięczników. Drugie i trzecie miejsce należą kolejno do miesięczników „Perspektywy” oraz „Press”.

Raport IMM najczęściej cytowane media marzec 2019

Telewizja

TVN zajął pierwszą pozycję w zestawieniu stacji telewizyjnych. Na kolejnych miejscach uplasowały się TVN24 oraz Polsat News.

Raport IMM najczęściej cytowane media marzec 2019

Radio

RMF FM ponownie zostało liderem cytowalności wśród stacji radiowych. Rozgłośnia wyprzedziła Radio ZET oraz PR1.

Raport IMM najczęściej cytowane media marzec 2019

Portale internetowe

Najczęściej cytowanym portalem internetowym został Onet.pl. Kolejne pozycje zajęły Wirtualna Polska oraz wpolityce.pl.

Raport IMM najczęściej cytowane media marzec 2019

Media ekonomiczne

Dziennik Gazeta Prawna znalazł się na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych w Polsce. Drugie miejsce należy do Pulsu Biznesu, trzecie – do serwisu Bankier.pl.

Raport IMM najczęściej cytowane media marzec 2019

Media regionalne

Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu ponownie uplasowało się Radio Gdańsk.

Raport IMM najczęściej cytowane media marzec 2019

Autorka badania: Joanna Górska, Instytut Monitorowania Mediów

O badaniu:

Badanie przeprowadzono na podstawie 30 024 przekazów z mediów (materiałów prasowych, publikacji w portalach internetowych oraz programów radiowych i telewizyjnych) z okresu od 1 do 31 marca 2019 roku. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 30 565 razy (24  734  w portalach internetowych, 3 267 w prasie, 1 965 w telewizji i 599 w radio).

Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji oraz portali internetowych, w których pojawiały się nazwy mediów: prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. 

Instytut Monitorowania Mediów wyraża zgodę na publikację materiału i dołączonych do niego materiałów graficznych pod warunkiem umieszczenia w artykule aktywnego linku do źródła („Instytut Monitorowania Mediów”), które linkować będzie bezpośrednio do adresu www.imm.com.pl.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin