Anna Maria Janocha

Strategy & business development manager w agencji VMG PR, odpowiada za wsparcie strategiczne wszystkich projektów firmy, budowanie relacji z otoczeniem biznesu oraz rozwój oferty agencji.
Specjalizuje się w projektach z zakresu corporate PR, expert positioning, internal communication oraz CSR. Wspierała proces kreacji i realizację strategii komunikacji public relations między innymi dla: Saxo Bank Polska, Dormax Design, Roche Polska, SCO w Polsce.
Swoje doświadczenie zdobywała w działach Strategy & Development agencji On Board PR i Procontent Communication, gdzie odpowiedzialna była także za relacje i procesy new business w ramach międzynarodowych sieci, do których należą agencje – Ecco Network i Global Reach PR. Wcześniej prowadziła działania marketingowe dla produktów i usług z sektora marek premium.
Posiada także doświadczenie zawodowe w praktyce prawa zamówień publicznych dla branży marketingowej oraz title insurance law dla sektora nieruchomości. Przez ponad pięć lat związana była z branżą medialną i rozrywkową. W roku akademickim 2012/2013 prowadziła konwersatoria „Programy i Kampanie PR” w Wyższej Szkole Promocji w Warszawie.
Ukończyła Wydział Prawa w Wyższej Szkole Handlu i Prawa im. R. Łazarskiego na specjalizacji prawo cywilne i gospodarczo handlowe.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin