Tomasz Kanton

Od lutego 2013 r. menedżer ds. planowania i budżetowania w zespole strategii portfela i planowania w Kompanii Piwowarskiej S.A. Wcześniej brand PR manager w KP.  Z firmą związany jest  od 2005 roku. W pionie marketingu KP odpowiedzialny jest za tworzenie i realizację strategii wsparcia PR dla inicjatyw marketingowych wszystkich marek z porfolio firmy. Kieruje zespołem PR marek. Wcześniej przez prawie 8 lat związany był z branżą reklamową. Zdobywał doświadczenie w agencjach Impuls BTL oraz Dobule Brand, realizując różnorodne projekty marketingowe dla takich klientów jak: Kompania Piwowarska, Unilever, Kraft Foods czy Telekomunikacja Polska.

Z wykształcenia ekonomista. Ukończył ekonomię na Politechnice Koszalińskiej oraz Studium Podyplomowe z zakresu PR na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

Zdobywca nagrody PRotony 2011 w kategorii "Osoba/zespół ds. komunikacji w firmie lub korporacji".

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin