Iwona Gniedziejko-Płuciennik

Od października 2011 roku PR & promotion director i rzecznik prasowy w agencji specjalizującej się w marketingu rekomendacji konsumenckich Streetcom Polska.

Od czerwca 2010 do lutego 2011 pełniła funkcję communication managera kosmtycznej marki Phenome.

Od lipca 2008 do maja 2010 roku była PR&sponsorship menedżerem w firmie Royal Unibrew Polska. Odpowiadała za public relations, komunikację korporacyjną, komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, relacje z mediami, społeczną odpowiedzialność firmy oraz sponsoring.

Wcześniej była kierownikiem ds. PR w dziale marketingu oraz rzecznikiem prasowym firmy Cushman&Wakefield. Do stycznia 2007 z ramienia firmy pełniła funkcję kierownika ds. komunikacji centrum handlowego Złote Tarasy, inwestycji ING Real Estate. Do jej głównych zadań należała współpraca z mediami, najemcami, właścicielami centrum, klientami i lokalną społecznością. Pełniła też rolę rzecznika prasowego centrum.

Przez osiem lat związana była z Avon Polska jako Menedżer ds. Komunikacji. Budowała od podstaw wizerunek Avon Cosmetics Polska we wszystkich obszarach komunikacji: zewnętrznej, CSR, wewnętrznej, korporacyjnej, kryzysowej. Odpowiadała za PR produktowy, projekty społeczne, takie jak Wielka Kampania Życia - Avon Kontra Rak Piersi czy Kobieta Przedsiębiorcza.

Zarządzała zespołem PR. Wcześniej pracowała w mediach oraz instytucjach kultury i nauki. Jest absolwentką filologii polskiej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu opraz Wydziału Wiedzy o Teatrze Akademii Teatralnej w Warszawie.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin