Cykle

Facebook, Social media, media społecznościowe, nowe media, Marcin Żukowski

Myślicie o kampanii na Facebooku, ale wciąż zastanawiacie się, jak to mierzyć. Patrzycie na lajki, komentarze, zasięgi – wszystko fajnie, ale co to daje? W żaden sposób nie przekłada się  to Wam na sprzedaż, bo nie wiecie, jak to sprawdzić...

Czy fani mają znaczenie? Czy content is the king? Czy lajki i komentarze są najważniejsze? Czy treść musi nieść się wirusowo? I czy za Fejsa trzeba płacić?

Utarło się, że social media nie sprzedają. Jeśli więc nie sprzedają, to po co wydawać na nie ...

Wideo musi być zrozumiałe bez dźwięku. Użytkownicy na Facebooku aż w 80 proc. przypadków nie wyświetlają filmów z dźwiękiem. Musisz o tym pamiętać i tworzyć obrazy przejrzyste. Jeśli zaś umieszczasz na nich tekst, to...

Facebook to nie tylko grafiki z kotkami (…). To także coraz większa gama produktów contentowych, które można wykorzystywać w kreatywny sposób. Jakich?

Facebook to ponad 80 proc. zasięgu polskiego internetu i ten zasięg możesz wykorzystać dla dobra swojej marki. Możesz też go nie wykorzystać. To zależy od Ciebie...

Facebook oferuje nam niesamowite możliwości dotarcia do określonych grup docelowych. Jednak pamiętaj, że działa tu mechanizm miksu zasięgów - płatnego, organicznego i wirusowego...

O prowadzeniu profesjonalnej komunikacji w tym medium możemy mówić wtedy, gdy wspieramy ją mediowo, ale to nie załatwi nam wszystkiego. Powinniśmy poznać kilka sposobów na to, jak zwiększać zasięg organiczny, bo...

Marketing w social mediach to przede wszystkim Facebook. Bez niego social media marketing prawie by nie istniał. Każda firma z naszej branży już ma tam fanpage’a. My też powinniśmy – ale czy na pewno?

Sponsorowanie postów to jeden z najpopularniejszych formatów, który jest kluczowy, jeśli chodzi o budowanie zasięgu na Facebooku. Każdy post publikowany na fanpage’u dociera organicznie (bez wsparcia reklamowego) do około...

Strony

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin